Coś z mojej działki. Miałem wszystko wykopać, ale małżonka mnie powstrzymała.

in #busy6 years ago

Pościk będzie krótki, mam teraz w pracy nocki i nie mam sił na cokolwiek i do tego przyplątało się jakieś przeziębienie i mam kaszel gruźlika. :)
Kupowaliśmy z małżonką działkę rekreacyjną jakoś na jesieni z zamiarem przekopania całej i zasadzenia nowych nasadzeń według naszego uznania.
Wszędzie było widać resztki badyli po kwiatkach. Właściciel powiedział, żeby poczekać do wiosny ponieważ jest dużo fajnych kwiatów i może któreś zostawimy.
Widać było, że mu zależało, aby chociaż część jego nasadzeń kwiatowych uratować od niechybnej zguby.
Moja kochana żona była tego samego zdania. No cóż miałem zrobić, zostawiłem niektóre rabaty i zająłem się porządkami z iglakami. Cięcie, formowanie, cięcie - głupiego zajęcie. :)

Na drugi rok jak wszystko zakwitło, było ładnie, ale to nie dla mnie. Ja chciałem działkę rekreacyjną a nie biegać z konewką i podlewać roślinki. Dużo z tych kwiatów zostało jednak na działce, a część żeby je uratować rozdałem okolicznym działkowcom.
Niżej zaprezentowałem kilka zdjęć kwiatów, które najbardziej mi się spodobały.

20170715_074235.jpg

20170715_074242.jpg

20170715_074306.jpg
Hortensja w trzech ujęciach. Pięknie te kwiaty wyglądają na krzaku, są naprawdę duże.

lilia.jpg

20170803_192721.jpg
Drugi kwiatek to Lilia żółta. Ten kolor wśród zieleni wygląda niesamowicie.

Sorry, że tak króciutko, ale dzisiaj nie mam siły i szykuję się na następną nockę.

Na koniec wrzucę jeszcze motylka którego upolowałem na działce jak sobie spokojne wygrzewał na słońcu.

20170913_095656.jpg
Dodam, że to zdjęcie wysłałem na konkurs do @abc.love.steemit

Sort:  

marjusz I will give you 0.040 to 0.060 SBD upvote and Resteem your post to 4000 followers and 20+ upvote in just 0.080 sand @farihelper with your post link as a memo No one can give you these thing of this rate must use before it close and rates are increase .

Na kaszel najlepszy syrop z cebuli i miodu a kwiaty rzeczywiście przepiękne i bardzo dobrze zrobiłeś, że nie niszczyłeś tylko porozdawałeś sąsiadom - widać, że jesteś dobrym człowiekiem :) Ja mam kawałek ogródka przed domem i też planuję tylko jakąś małą rabatkę żeby tam odpoczywać a nie latać z wężem w gumofilcach i plewić :)

Congratulations @marjusz! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @marjusz! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @marjusz! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62187.20
ETH 3051.46
USDT 1.00
SBD 3.79