Poprawność polityczna moje zdanie

in #busy7 years ago

!183019_poprawnosc-polityczna.jpg

Witam

W tym artykule chciałbym wyrazić moje zdanie na temat poprawności politycznej. Moim zdaniem jest to najgorsza rzecz na świecie jaką wymyślił człowiek , już nawet religia jest mniej za bo przechodzi powoli do lamusa ,a poprawność polityczna jest coraz bardziej popularna . Moim zdaniem poprawnością polityczną zasłaniają się ludzie którzy na tak zwane tematy tabu nie chcą się wypowiedzieć albo po prostu wygodniej im bo nie muszą zastanowić się nad danym tematem . przez poprawność polityczną w oczach moim nauczycieli stałem się rasistą . pozwolicie że opowiem wam tą historię.

Pewnego dnia na lekcji PP i Pani Z temat zszedł na uchodźców . Ona była za przyjęciem a ja przeciw . Tłumaczyłem jej ,że mi przeszkadza ich religia która każe mordować nie wiernych i to są ludzie którzy chcą narzucić swoją kulturę innym . Rzucała ciągle bezsensowne argumenty o kolorze skóry a jej ciągle próbowałem wytłumaczyć , że kolor skóry mnie nie interesuje i tak stałem się rasistą.

Taka krótka historia o tym że przez poprawność polityczną nie można nic powiedzieć na dany temat bo możesz zostać zlinczowany przez tych poprawnych

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56775.06
ETH 2345.64
USDT 1.00
SBD 2.36