Времето и масовата манипулацияsteemCreated with Sketch.

in #busy6 years ago

ice-3009009_640.jpg Здравейте! В последно време каквото и да включа където и да влезна се говори за времето и масовата манипулация за вселяване на страх функционира с пълна пара.Говори се за блокиране на цяла Европа все едно за първи път през Февруари има сняг.Постояно се пускат клипове в фейсбук за непочистени улици в България и недоволство което не разбирам.В Рим заради една смешна снежна покривка от 6см.сняг затворели всички училища.Вселява се в хората страх от нещо което винаги е имало и е било през изминалите години по-студено и по-лошо.Аз си спомням как моята баба ме следеше като виждаше само миоте панделки,защото имахме над 1м. сняг,улиците бяха бели и непочистени,но никой не негодуваше.Защо сега?С какво е по-различно от изминалите времена?Едно време нямаше затворени училища и масова паника от един нормален сняг.Сега ще ви разкажа една моя случка. winter-2723432_640.jpg През 1999г. работех в една голяма дискотека и тогава една от най-добрите ми приятелки живееше при мен.Казва се Паула бразилианка и професионална самба танцьорка.През една декемврийска сутрин когато се събудихме навън беше всичко бяло от навалелия пухкав сняг.Паула беше като полудяла,започна да звъни в Бразилия на всички нейни роднини и приятели,че е видяла сняг.В първият момент незнаех какво става и се чудех на реакцията и.След това тя ми каза Краси аз за първи път в живота ми виждам и докосвам сняг.Хора казвам ви лицето и сияеше и виждах най-щастливия човек на света от нещо което за мен беше нормално и без значение. snow-3148827_640.jpg С тази моя истинска случка искам да ви кажа нека се радваме и наслъждаваме на времето такова каквото е.Има хора някъде по света,които си мечтаят за четери сезона,нещо което е нормално за нас.Усмихвайте се на снега,направете нещо лудо с него,наслъждавайте му се,не го мразете! Благодаря,че бяхте в моят блог-)

Sort:  

Upvoted ☝ Have a great day!

Здравей, Краси! Радвам се, че се видяхме в Steemit! Публикацията ти е много интересна и различна. Накара ме в това студено време в душата ми стана слънчево.

Благодаря радвам се,че ти е повлияло положително-)

За 99% от хората "Виновни са "другите", т.нр. "ТЕ"-комплекс, а за 87% от хората - някой с нещо им е длъжен...затова е цялата помия...

Не се "информирайте" от средствата за масова дезинформация и оглупяване ! :)

абсолютно

И аз имам спонени от село та дори и в Карлово. Сега даже няма такива зими нещо. И най красив е дествения сняг, непокътнат. Така да минеш ти първи и само твойте стъпки.

Благодаря

Благодаря,че сподели с нас!

Краси хващай найлона и се пусни по баира , спомни си детските години хихихихихихихи, а за днес честита баба Марта , да сме живи и здрави Краси

Сега обичаме да обръщаме всичко в трагедия ,вместо да се радваме на това,което ни предлага природата!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64015.61
ETH 3429.88
USDT 1.00
SBD 2.54