Tři v jednom

in #busy7 years ago (edited)

1.No zkusím sem ty vánoční rohlíčky nahrát. @belahejna, nejsi jediný, kdo dneska pekl!
P1060632.JPG
2.K článku @polemistes Píšeš o šťastném blbovi. Připomnělo mi to jednoho šťastného blázna. Před mockrát moc lety jsem s ním jel v tramvaji. Přistoupil na Spartě a hned se začal s tramvají objímat a mazlit. Vykřikoval něco jako:"Má nejdražší Jedničko, miluju Tě! Žádná Šestadvacítka nebo Pětadvacítka se Ti nevyrovná!" Osahával jí tyče, líbal ji na sedadla... Pak si sedl a strčil si do každého ucha kousek dřeva. Měl je provázkem připojené k dřevěné krabičce. Začal prožívat sportovní přenos.
Nic zlého netuše, přistoupil na Hradčanské starší pán a sedl si před našeho posluchače, který si pro sebe něco nespokojeně brblal...
Najednou náš duševně podezřelý zařval:"GÓÓÓL!!!!" Pánovi před sebou 10 centimetrů od hlavy. Pán vyletěl, přerazil se o sedadlo před sebou, upadl na podlahu, upustil tašky, spadl mu klobouk... Zkoprněle se posadil, díval se nevěřícně na usmívajícího se výtečníka a dělal rybu (@godfish promine). Tedy bez hlesu zavíral a otvíral ústa.
Náš výtečník se na něj usmál s odzbrojujícím úsměvem a řekl mu:"Jestli jste upadl kvůli mně, tak se omlovám. Ale já sem tak šťastnej!"
Pán pak začal rozhorleně brblat, že jak k tomu on přijde, že se počůral, když je dejme tomu někdo jinej šťastnej... Já na Dejvické vystupoval, pokračování nevím.
Tak tohle se mi vybavilo, když jsem si četl @polemistes (ův) článek.
3.Stala se mi taková zvláštní věc. Jo, občas mi nefunguje busy.org, okrádá mě randowhale... Ale najednou se mi u delegované SP objevilo číslíčko (+113.116 STEEM). Přísahal bych, že před tím tam bylo nějakých 27.000.... Čím jsem si to zasloužil? Stalo se to ještě někomu z Vás?
BAAAAFFF! Já sem tak šťastnej.... Můj hlas váží skoro 2 centy! Je to milé, cítit se jako milionář...
.................

Sort:  

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 70.0% @sstefan upgoat, thanks to @krakonos
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

This post has received a 0.63 % upvote from @drotto thanks to: @krakonos.

No tak to jsem rád, že v tom nejsem sám:-)) A gratuluji k získané síle, budeme se těšit na Tvé hlasy!! :-)

Congratulations @krakonos! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Někde si vysoutěžil druhé místo a toto je ocenění od uživatele @googlyeyes.
Congratulations - You are the 2nd winner of the GooglyPrize 018

Nejenom, že vynikáš mezi místními. Kranošovo jméno začíná již sahat až do zahraničí.

Ano, děkuji, zaregistroval jsem to. Získal jsem asi 1,30 SBD.

Tak ten šťastný blb z tramvaje je krapet jiná liga :)

ty tvoje příhody mě vždycky rosekaj... jako bych toho člověka viděl, občas přemíšlím že by bylo fajn se tak chovat prostě být cvok ale pak začne zase v mozku hlodat "co si osatní pomyslý" jj žijeme ve svém vlastním vězení a těžko se hledají klíče...

This post has received a 50.00 % upvote from @steemthat thanks to: @krakonos. Thank you for your support. Delegate Steem Power In 3 Seconds... SteemThat.com

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61227.58
ETH 3437.75
USDT 1.00
SBD 2.56