Lazy Sunday

in #busy7 years ago (edited)

Yesterday, our whole family was skating in the evening.
Even today we had a great plan. In the morning, again, skating, noon Theater, afternoon zoo.
But in the morning we decided we did not want anywhere to do. The whole day we played Carcassonne. We, my parents, cooked, fried and cleaned a bit.
P1060736.JPG
Our son played with Lego.
P1060739.JPG
Včera byla celá naše rodina večer bruslit. I na dnešek jsme měli úžasný plán. (Proto jsem ani nereagoval na festival amatérských kuchařů.) Ráno zase bruslení, kolem poledne divadélko, odpoledne zoologická zahrada...
Ale ráno jsme usoudili, že se nám vlastně nikam nechce. Celý den jsme pak hráli Carcassonne. My, rodiče, jsme trochu vařili, pekli a uklízeli.
Syn si zatím hrál s Legem
Mimochodem, na fotografii s Carcassonnem je kousilililínek mého syna vidět. Najdete ho? (Teda, nemáte šanci...)
..

Sort:  

This post has received a 0.39 % upvote from @drotto thanks to: @krakonos.

;-). Proč ho cpeš mezi židli a stěnu? Že by tam hledal kousek ztracené herní mapy?

Samá voda... Tam, kde je, si zalezl dobrovolně, když jsem ho poprosil, aby vypadl ze záběru.

"Najdi sedm rozdílů" holt nevyšlo ;-). Tak někdy příště.

U5drGtt2Wxun3zrsJaPQf41AQZLestH_1680x8400.jpeg

Mám bod? :)

Ano. Jsou to Hášovy kdysi rozdrcené prstíčky. (Si koleduje, všude je strká.) Máš opravdu postřeh!

Taky jsem je našel, prstíčky všetečné:-) Rozhodně lepší program, než jsem Ti nabízel já..pamatuju si z dětství takové dny...

V angličtině je dost populární kniha Where's Wally / Where's Waldo https://en.wikipedia.org/wiki/Where%27s_Wally%3F

Koukám, že to vyšlo i česky: https://www.databazeknih.cz/knihy/a-kam-se-schoval-valdik-ted-163986

Třeba bys mohl dělat Steemit verzi Where's Háša? Jen by to pro začátek chtělo něco snazšího ;)

Kdysi už jsem něco takového tvořil pro server Babyweb. Tam jsem ovšem bral 20 haléřů za úhoz.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63252.26
ETH 2662.75
USDT 1.00
SBD 2.79