Steem ve Benim Hakkımda Kısa Kısa [Cointurk 9. Projesi]

in #busy6 years ago (edited)

Hesabımı açtığımda beri ilk kez bir yazı yazıyorum. İlk zamanlar hesaba sp alarak bot oluşturmayı hedefliyordum ancak baktım ve gördüm ki botlar için bot olmaktan başka bir çare yok. Bu sebeple bende yazılarıma başlayıp yavaş yavaş gelişerek ilerde bir bota çevirmeyi uygun buldum. Yazdığım bu kısmın konu başlığımız veya projemizle ne alakası var derseniz, projeler sayesinde alacağımız ödüller ile hesabımızı geliştirebileceğiz.
steemit-shop_mousepad_33-333_larger_1510425152.png
Resim Kaynağı
Steem
2016 yılı 4. ayında piyasaya sürülen STEEM projesi ile bir çok kişiye adını en hızlı duyuran coinlerden birisidir. Günümüzde her proje coini kolay adını duyuramayabilir. Ancak STEEM bunlardan farklı olarak, projesi sosyal medya olmasından dolayı sosyal medyada dolanan bizlerin çok kolay dikkatini çekti. Şöyle söyleyeyim ben Steem projesini incelemeye koyulduysam en büyük sebeplerinden birisi bu platformdan faydalanabileceğimi ve karşılığında STEEM kazanabileceğimi öğrenince değerlendirmeye karar verdim.

Steem Piyasa Değeri
Steem bugünkü piyasa değeri 6 dolar. Geçmişten günümüze kontrol edildiğinde dikey yönlü gelişimi söz konusudur. Proje sosyal medya olunca ve karşılığında yazı yazanlara ücret ödemesi sayesinde tutmama şansı kalmıyor. Ekran görüntüsünde piyasaya çıktığı ilk günden şu anki güne kadar usd bazında olan çizelgesi mevcut. Çizelgeye göre %964 oranında bir büyüme söz konusu. 1,5 yıl gibi kısa bir sürede bu çok büyük bir sıçramadır.
Opera Anlık Görüntü_2018-01-27_104316_coinmarketcap.com.png

Yatırım Yapmak
Görsel ve tutup tutmama konusunda değinmiş olduğum noktalar göz önüne alınarak ben kedin adıma yatırım yapılabileceğine karar verdim.

Steem Artı Değerleri ve Eksi Yönleri
Artı ve eksi yönlerine girecek olursam en büyük artısı bence her geçen gün daha fazla kişinin duyabilme ihtimali. Sonuçta ben eşime dostuma bildireceğim. Onlar sevdiklerini çağıracak. Bloggerler gelecek ve bir şekilde sirkülasyon ve dolaşım artacak buda değere katkı sağlayacak.
Eksi yönü ise insanlar bir süre sonra takipçisi az olanlar için diyorum sıkılıp bırakabilme ihtimali var. Ayrıca cryptocurrency bilgisi az olan kişilerin paralarını nasıl transfer edeceklerini bilmemeleri yüzünden de fiyatla ilgili değişiklikler olabilir.

Türkiye Cryptocurrency piyasasına katkılarından dolayı @kusadasi ve projelere katılan tüm arkadaşlara teşekkürleri borç bilirim.
DQmcqLAmLrVHWHwnnMrkhT1U66mnWbQ81TatEY6kHPk4fA6.png

Sort:  

@banjo gel bakalım selamlaşalım 😘

Ha ha good one so you 'let' god exist?

Olabilir neden olmasın.

Because feeling is everthing.

arada upvote sallamalısın :D

One last question, what is this website about?

Sonra görüşürüz canım benim öpüyorum seni. Kiss 😘

That's too bad. I'm sure you find time sometimes, though.

Çok güzel anlatmışsınız ellerinize sağlık 🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57173.66
ETH 3067.89
USDT 1.00
SBD 2.39