Korkmayın! Beğenmekten, Yorum Yapmaktan, Takip Etmekten

in #busy6 years ago (edited)

Steemit'te Türk kullanıcı sayısı şu sıralar çok hızlı şekilde artıyor. Eşe dosta steemit'i anlatarak onlarında içerik üreterek faydalanması için elimizden geleni yapıyoruz. Şuan için tahminim 3.000 Türk kullanıcı var, üyeliğinin onaylanmasını bekleyen belki 1.000'den fazla Türk kullanıcı var.

Bu yazıyı bir süredir yazmayı planlıyordum. Birşeyleri değiştirip, belki hepimize faydası olacak şeylerden söz etmek istiyorum.

Steemit'te yaptıklarımız;

Post (içerik) paylaşıyoruz,
Votes (beğeni) yapıyoruz.
Reply (yorum) yapabiliyoruz.
Birde follow (takip) edebiliyoruz en önemlisi.

Diğerlerinden bahsetmiyoruz bunlar en önemlisi.

Şimdi asıl anlatmak istediğim şeye gelelim;

Arkadaşlar takip etmek, yorum yapmak ve beğenmek size zarar vermiyor. İlk zamanlar işlemler kısıtlı yapılıyor misal 25 level birisi günlük 10 yorum ve 10 beğeni ile idare etmek zorunda çünkü fazlası hesabı kısıtlayabiliyor. Ama level atladıkça hesap büyüdükçe işlem yapma hacmide artıyor. Yani daha fazla beğeni ve yorum yapabiliriz. Aynı şekilde takipte edebiliriz.

Faydası Ne Olacak?

Birbirimize destek olmuş olacağız. Oturup 60 70 level birisinin bizi beğenmesini beklemeyeceğiz. Çok kalabalık değiliz arkadaşlar 700.000 kullanıcı arasında sayımız belli.

Birbirimizi takip ederek takipçi sayımızı artırmış olacağız ve içeriklerimizin görüntülenme sayısını artırmış olacağız. Hem bu şekilde içeriğimizin beğeni sayısı hatta yorum sayısı bile artacak. Misal dmani'dan bir arkadaşımız paylaşım yaptı diyelim ve bu hayalimin gerçekleştiğini düşünelim. Bu arkadaşımızın takipçi sayısı fazla olduğu için ve beğenme alışkanlığınıda edinirsek arkadaşımızı üst sıralara taşıyarak ona para kazandımış oluruz.

Olur Mu Öyle İş?

Akılda şimdi şu sorular, Ya kardeş 2000 3000 kişi takip mi edilir? Profil çirkin gözükmesin sonra?

Bence bu iş olur arkadaşlar. Burası instagram veya twitter değil. Burası steemit ne olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz. Ben faydası olacağına inanıyorum dediğim gibi 3.000 civarı Türk kullanıcı olduğunu düşünüyorum 2.000'i bu akıma katılsa ve dediğim gibi yorum ve beğeni yapmaktan çekimmeseler her arkadaşımız en az 100 etkileşim alır beğeni veya yorum olarak.

Zorunda Değilsiniz

Elbette kimse bu söylediğimi yapmak zorunda değil. Zaten leveli yüksek olan birinin ihtiyacı olacağını hatta bu akımı pek destekleyeceğini düşünmüyorum. Ama şu unutulmamalı bir gün 25 level olan biride ilerde 50 60 70 level olacaktır. Onlarda bu yoldan geçti. 25 - 50 level arası olan arkadaşlar bile bu akıma katılsalar bence 2 kat daha hızlı yol kat edebileceklerdir. Şu da unutulmamalı ortada bir emek varsa destek olunmalı ama hepimizin bir şeyler çabaladığıma inanıyorum. Zamanla hepimiz dahada tecrübe kazanacağız.

Sonuç;

Değerli arkadaşlar ben fikrimi ve hayalimi sizlere elimden geldiğince anlaşılır şekilde anlattım. Gerçekleştirmekte benim elimde değil hepimizin taşın altına elini koyması gerekiyor.

Bu paylaşımı "Resteem" yaparak yani paylaşarak bana, katılanlar akımın yani hayalimizin gerçekleşmesini hızlandırabilir. Bu paylaşımdan para kazamak istemiyorum beğeni olmasada olur. Yorum yaparak sizde düşüncelerinizi belirtebilirsiniz.

Birde bu kanaldan takipe takip yapma yapma şansınız var diğer kanallar arasında bu imkanı sunan en büyük kanal bu olduğu için öneriyorum.

Cointurk Kanalı; https://discord.gg/m3JRMAx

Yanlış ifadeler kullandıysam kusura bakmayın samimi bir şekilde düşüncelerimi dile getirdim. Hepinizi saygıyla selamlıyorum ve Steemit platformunda hepinize başarılar diliyorum. Sağlıcakla kalın.

images (35).jpeg

Sort:  

Burada öncelik paylaşımları değerli kılmak. Eğer önceliği sbd ye verirseniz buradaki ikametimiz fazla sürmez. Ben post hazırlarken çok şey öğreniyorum ve bu da beni çok mutlu ediyor. Bu güzel post için teşekkürler.

Ben teşekkür ederim önemseyip yorumunuz ile katkı sağladınız. Şimdi şu da bir gerçekki buraya hepimizin asıl geliş amacı belli. Amaca giderken de elbette kaliteli içeriklere katkı sağlamak lazım iyi bir içerik hazırlayan kişinim emeğine göz yumup özensiz paylaşımlara katkı sağlamakta etip olmaz.

"tr" tag'ıyla paylaşılan paylaşımları hergün sırayla beğenip elimden geldiğince yorum yapma alışkanlığı edindim.

Yes you are right

Çok önemli yerlere değinmissiniz teşekkürler, seviyesi yüksek olan türk arkadaşları tr etiketi eklemeye davet ediyorum. Çünkü insanlar Türkçe içerik ekliyor tr etiketi hala yok!

Ben teşekkür ederim değerli yorumun için. Tr tagıma katılım fazla aslında ama bilmeyenlerde vardır

Çok güzel paylaşım olmuş, ellerinize sağlık.

Teşekkür ederim

Aynı dertten muzdaribim, yani elimden geldiğince kaliteli içerikler paylaşmaya çalışıyorum ama maalesef gerekli destek yok.
Ama yinede pes etmiyorum... Paylaşım için teşekkürler. Çok güzel bir konuya değinmişsiniz ;)

Çok teşekkür ederim, elbette pes etmek yok :)

cok dogru soylemisiniz

Katılmış olmanıza sevindim

Yazdıklarınız çok doğru ama burada sadece "ben" diye düşünen çok arkadaş var. Paylaşım sitesinde paylaşımsızlık var. Yorum ve oy atınca kazancından gittiğini düşünenler var. Bu şekilde TR toplumundan ümidi kesmek üzereyim. Bu tür belki 30. postu okuyorum ama sonuç yerimizde sayıyoruz. Takip ediyoruz geri dönmüyorlar. Geri dönmeyen kişilerinde bastığı oy etki bile etmiyor. Egoya bakar mısın? Birlik olamamak üzücü.

Siz daha açık konuşmuşsunuz ama doğru bunu inkar etmek olmaz. "Biz" duygusu ile hareket edenler kazananlar olcak.. Bencil olanlar şimdilik kasansınlar hatta hep kazansınlar ama paylaşımcı olanlar emimin ilerde hedeflerine ulaşacaktır.

Bir kaç gündür steemit'teyim anlatmak istediğimi bi posta toplamışsın .)

Aynı şeyleri düşünmüş olmamız güzel :)

Sanırım pek araştırma yapmadınız steemit ile ilgili ki bu yazıyı yazdınız. Sürekli upvote vermek sizin oy gücünüzü düşürür ve bandwith limitinizi doldurmanızı sağlar. Onun yerine kaliteli tr içerikleri için bu dediklerinizi ben de yapıyorum. Ama kalite kısmına bence siz de önem vermelisiniz.

Sanırım sizde tam okumadınız. Kastedilen şey farklıydı. elbette kaliteli içerikle oylanmalı ve bant genişliğini aşmamak için her takip edilen kişinin paylaşımı beğenilmemeli. Benim bahsettiğim şey alışkanlık edinmek yazıyı yazıp çıkmamak. Göz atıp güzel içeriklere en azından günlük 10 15 yorum ve beğeni yapmak. Teşekkürler yorum için bant genişliği üzerine iyi hatırlatma oldu

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64009.76
ETH 3148.04
USDT 1.00
SBD 3.91