Motivasyon! | busy

in #busy7 years ago

jordan-whitfield-112404-unsplash.jpg

Yaklaşık olarak 2 aydır bu platformda aktif olarak yazıyorum. İnanılmaz rahatlatıcı oluyor açıkçası. Hem başka insanlarla tanışıyorum, hem de az da olsa kazanç sağlıyorum. Şu an için çok bir kazancım olmadı gerçi. Bir tane Dmania postum upvote almıştı ve o aralar da SBD 7-8$ seviyelerindeydi. Yine aynı zaman diliminde bir de seyahat planlamıştım ve maddi durumum hiç beklemediğim bir şekilde sarsılmıştı. Orada Steemit'ten kazandığım parayı yemiştim ve bayağı tatlı gelmişti açıkçası.

Bir şey için zaman harcarken, emek verirken o şeyden herhangi bir kazanım sağlamak en büyük motivasyon oluyor benim için. Özellikle de harcadığım şey zamanım ise. Maddi veya manevi bir kazanım sağlayamayınca canım sıkılıyor. Tabi ki o işe başlarken ki niyet de önemli. Hiçbir kazanımı olmayan herhangi yardım ile ilgili bir işi yapmıyor muyum? Tabi ki yapıyorum. İnsanım neticede. Yardıma muhtaç birilerini görünce elimden geleni yapıyorum.

martin-shreder-349256-unsplash.jpg

Bu platformdan kazandıklarım ise hakikaten her gün içerik üretmem için itici bir güç oluyor benim için. Normalde Medium yada Wordpress gibi platformlarda günlük blog tutmaktansa burayı tercih etme sebebim bu. Hem para olarak hem de bu platform sayesinde çok şey araştırdım. Sonuçta içerik üretiyoruz ve üretim yapabilmek için kafayı biraz da doldurmak lazım. Dolayısıyla en büyük kazanımlarından birisi bu oldu benim için.

Şu an için düzenli bir gelir elde edebilmiş değilim. Ancak çalışmalarım(ız) devam ediyor. 2 arkadaş kafa kafaya verip bu yola girdik ve sonradan diğer arkadaşlarımızı da peişimize taktık hep beraber ilerliyoruz şimdi. Umarım hepimiz güzel gelirler elde eder ve ekonomik olarak rahatladığımız bir döneme gireriz.

Görsel kaynak -1-
Görsel kaynak -2-

Sort:  

Umarım herşey gönlünüzce olur...

teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62886.34
ETH 2448.82
USDT 1.00
SBD 2.64