Steemit in hayatıma katkısı.. Cointurk 16. projesi

in #busy7 years ago

Selam Arkadaşlar:

Steemit e katılmam ,sonraki evreler ,öğrendiklerim ,yaşadıklarım ve bana maddi manevi kattıkları..

Steemit e katılmam iki aydan fazla olmuştur bu kısa zaman zarfında yeni arkadaşlıklar ve dostluklar kazanımların en güzeli olduğunu düşünüyorum.Steemit gerçek insanların mücadele verdiği ,araştırma yaptığı ve bilgilerini topluluuyla paylaştığı güzel bir alan.

Bu kadar pozitif olayın olduğu bir topluluk un da kattıkları güzel olur.

İlk olarak kendimden bahsetmek istiyorum çümkü kendimden bahsetmeden steemit in bana kattıklarını daha iyi anlatamam.Daha önceki kusadsi projesinde de bahsettiğim gibi ben erken yaşta emekli olmak zorunda kaldım, 40 yaşında evli bir çokcuk babasıyım..

Emekli olduktan sonra hem maddi hem manevi arayışlar içindeydim özellikle evden vakit geçirip birazda olsun maddi kazanç sağlayabileceğim bir uğraşı bulmam geekiyordu .Uzunca bir zaman bu şekilde bana uygun bir uğraş bulamadım ve herrgün pc başında yine araştırma yapıyordum bir zaman sonra ben uğraşım galiba uğraş yapabileceğimi araştırmak diye düşünürken,bir kaç yazı ve video denk geldim ve steemit hayatına giriş yaptım.

Sttemit e dahil olmadan önceki hayatımdan biraz bahsetmek istiyorum çünkü steemit in bana kazandırdıkları ve hayatımı nasıl değiştirdiğini anlatmamın en iyi yollarından bir taneside bu.

Emekli oldum ve genç yaşta yapacak birşeyim kalmamıştı dışarıda bir işte çalışamıyacağımdan ilk etapta karamsarlık dönemi geçirdim .Belli bir zaman sonra can sıkıntısı beni araştırmaya itti ve steemit i buldum.

Steemit bana araştırma yapmaya yönlenditrdi.Maddi yönden bir parçada olsa beni pozitif yönde etkiledi ve en önemlisi içimdeki işe yaramamazlık denilen boşluğu doldurdu diyebilirim.

Elimden geldiğinvce samimi olarak yazmak istedim.Umarım başarılı olmuşumdur.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60256.67
ETH 2327.64
USDT 1.00
SBD 2.46