Men wey get dreadlocks no get anything to offer

in #busy6 years ago

PicsArt_11-15-06.01.45.png

Na one naija fine babe talk am. She talk say men wey get dreadlocks now get anything to offer babes.

Wetin make her talk that type of thing, I no know. But the thing wey make me vex pass be say, the girl wey even rant like that no dress well. How person wey no sabi dress go dey look for who go offer her something?

Wetin she dey even find make dem offer her, I no know.

Anyways, I want advice people make them no dey do generalization like that again. If you meet one of a kind wey no behave well, ein no mean say others dey behave like am.

Make una stop the generalization and treat all humans as one.

I thank una wey come read this post.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67441.24
ETH 3492.03
USDT 1.00
SBD 2.81