Steemit Arkadaşlığı [Cointurk 16. Projesi]

in #busy6 years ago

Benim Steemit ile tanışmam tesadüf oldu. Kuzenim ile aslinda tanıştım o oyle bahsetti bende merak edip araştırdım içimi bir merak salldi bir sevesliydim aslinda Steemit'e üye olmak için. Steemit o zamanlarda ilgimi çok çekmişti ve Steemit hiç tanımadığım insanların, dünyanın her ülkesinde olan insanlar var Steemitte ve yabancı insanların yazılarını okyup anlamaya çalıştım benim için bir heves bir hobi oldu sanki ama ilk zamanlarda Sttemitten nasıl para kazanabileceğimi daha bulamiştım taaa ki programlar, resimler ve komik videolar paylaşana kadar. Aslında bütün bunların hepsi hayallerime birer ışık oldu diyebilirim demiyeyimde òyle oldu direk diyeyim ben. Steemit hayatıma gireli yaklaşık iki ya da üç ay oluyor. Daha önceki paylaşimlarimda programlar yapiyordum artık komik videolar baylasiyorum. Şuan ben öğrenciyim artık kendi paramı kendim kazana biliyorum. Öğrenci olarak aslında basir benim icin oyle ilk baslarda zorlanuyordum derslerin yogunluğu sürekli okulda olmak bu süreçte sınavlaeında zorluklarını da içine katarsak yorucu zamanlar sürdürüyoruz biz öğrenciler. Burada para kazanmak çok guzel aslinda ustelik sadece bilgiye ve bireylerin kişisel düşüncelerini ve fikirlerini ifade ettiği bir ortamda güzel ve açıklayıcı yazılari yazmak ve okumak, paylaşmak ve yorumlamak ile ekonomik olarak da kazanç elde edilebilir bir ortam buradan para kazanmak gerçekten çok güzel ve çok eğlenceli. Ben Steemit sayesinde bir çok bilgi edindim gerek bilgi gerek para piyasası olsun burada çok şey öğrendim. Ben öğrenci oldugim icin çalışmıyordum. İşsizdim yani işsizlik nasıl bir boşluk eminim herkes hayatında yaşamıştır ya da yaşayacaktır tabiki. Steemit benim için hem güzel zaman geçirip hem öğrendiğim hem de para kazanmaya başladığım çok güzel bir yer burası. Ailem içinde cok iyi oldu aslinda böyle kendi parami kaznmak ailemi de bir o kadar mutlu ediyor. Hiçbir sosyal medya hesabı kullanmıyorum. Benim için zaman kaybı ve çok anlamsız geliyor. Fakat Steemitte geçirdiğim bütün zamanlar bana kazanç olarak geri dönüyor ve ben burda çok şey ögrendim. Doğrusunu söylemek olursak Steemit aynı zamanda bana umut etmeyi öğretti. Ben çok mutluyum Steemit hayatıma girdi diye çok mutluyum. Steemit bana araştırma yapmayı öğretti. Steemit sayesinde coinleri öğrendim ve birde araştıma yapıp kendi yazılarımı yazmaya çalıştım yazı yazmaya çalışmak güzel bir şey. Steemit maddi olsun manevi olsun benim hayatımı etkiledi olumsuzluk olarak değil bugüne kadar böyle bir şeyle karşı karşıya gelmedim daha ki olumsuz bir şey olacağını da düşünmüyorum. Steemit Benim için bir umut ışığı. Hayatıma çok şey kattı.

Sort:  

Resteemed your article. This article was resteemed because you are part of the New Steemians project. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61994.03
ETH 2917.97
USDT 1.00
SBD 3.62