Kuşların dünyası [Cointurk 20. Projesi] [harunbadilli#4197]

in #busy6 years ago

IMG_20180316_165853.jpg

Bu hayatta yani etrafimda gordugum kadariyla hayvansever olduğunu pek gormedim ya da rastlamadım. Kuşları çok severim sevuyorumda aslinda butun hayvanlari seviyorum kuslar benim için başka bir şey sokakta bir kuş görsem dayanamam. Sabahlari uyaninca özellikle kuş cıvıldama sesleriyle uyaniyorum. Apartmanımızın balkonunda çiçek saksılarımız var kuşlar gelir saksilarin icine sığınırlar kuşları zevkle beslerim. Bu duygu gerçekten çok güzel çünkü onlar masum gibi. Evet masum gibiler çünkü savunmasız ve kendilerini anlatamayan canlılardır.
IMG_20180316_165914.jpg

İş yerime giderken gök yüzüne bakarım her gün illaki kuş görüyorum, yoldan giderken sokakta cocuklarin elinde bir kuş vardi kuşa eziyet ediyorlardi bende kuşu aldim getirdim evde besledim onlara yem verdim su verdim. Kuşları çok seviyorum ve sokak hayvanlarına düşkünüm. Sokak Hayvanlarının hayata tutunması için çok büyük şeyler yapmamıza gerek bile yok. Her apartmanın önünde bulunan çöp kovalarının yanına bir kase su ve yemek koyabiliriz. Hayvanlar için kaba su koyup dışarıya birakabiliriz en basitinden bunu yapabilirsiniz ki zaten yapilmayacak bir şey de değil. Ya da herkesin verebileceği yediğimiz yemeği hayvanlarla paylaşabiliriz. Gerçekten hiç zor değil ve bu savunmasız hayvanların hayata tutunmasını sağlar. Onlar kısa süre bile aç ve susuz kalamazlar ölüme bile gidebilir bu durum. İnsanlar arası ilişkilerin gün geçtikçe bozulduğu ülkemizde ve dünyamızda, bu canlılara yakınlaşmak insanın merhamet duygularını da artırıyor.
IMG_20180316_170051.jpg

Hayvanlara sahip çıkalım, hayvan sevmeyenlerin onlara zarar vermesini engelleyelim. Hayvanların birer canlı olduğunu unutmayalım onlar bizim gibi yemek bulamıyorlar ben bu işi yaparken okadar rahatladım ki anlatamam. Hayvanlar yüce Allah'ın yarattığı sevimli güzel varlıklardır. Onlara iyi davranmak bizim görevimizdir. Onlara verdiğimiz yiyecekleri yerken görmek çok güzel bir duygu beni çok mutlu etti. İnsana huzur ve mutluluk veriyor. Kısacası sokak hayvanlarına elimizden geldiği kadar destek olmalıyız çünkü onların yardıma ihtiyacı var. Dışarıda hayat onlar için çok zor. Hem hava koşulları hem yaşam şartları zor.

Sort:  

Resteemed your article. This article was resteemed because you are part of the New Steemians project. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch . If your post has more upvotes, your post will appear in the trending page. To get more upvotes, you can bid for @steembidbot vote. please check it out here: https://steembottracker.com/

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71067.77
ETH 3831.03
USDT 1.00
SBD 3.44