Zhodnocení srpnového plánu

in #busy6 years ago (edited)

Ahoj Steemiťáci

srpen utekl jako voda a je čas rekapitulovat, jak se mi podařilo splnit předsevzetí, které jsem si dal v tomto postu

Přál jsem si získat za měsíc 10 SP, tento hlavní cíl se mi podařil. Proto bych rád navázal na tuto snahu i v září a zaokrouhlil množství SP na rovných 100.

Také jsem si stanovil počet napsaných článků na 20 za měsíc, zde jsem o dva zaostal. Nicméně není důležitá kvantita, že?

Zaměřil jsem se i na účast v soutěžích, kde jsem sice nedosáhl na pomyslné stupně vítězů, nicméně i tak zvýšený počet hlasujících a upvote od pořadatelů mě mile překvapily a pobídly k další účasti. Jedná se především o #shareyourworld contest od @reonlouw a Prague/Czech Republic photo challenge od @czechglobalhosts .

Také jsem několik článků podpořil na sociální platformě Kryptonia.io . Články se prý dají propagovat i na Discordu, kde jsem byl naposled před půlrokem. Máte s tím někdo zkušenost? Mně se zdá Discord poněkud nepřehledný.

Uvítám v komentářích Vaše cíle a plány se Steemitem.

Díky za přečtení!

DSC03801.JPG
Zvonec na konec (zvonkohra na Špilberku)

Sort:  

Já strašně rád plánuju... Ale nerad realizuju. A začínám už svou technickou zaostalost pociťovat jako problém.
Přeju Ti stále úspěch. Je pro všechny výhodnější, když český rybníček bude bohatý. I když neplatí, že co český (#cesky), je automaticky i hezký.
Pro Tebe hlasuju vždycky rád.

Díky, jsem opravdu potěšen.

No clue what language this is, but it sure looks cool in print.

💡 @hairyfairy get upvote on 73% (VotingPower 8325.51).
The post can fall into a two-day rating and get a reward in the case of Upvote the post

Rules for calling bot:

  • Anyone can leave an appeal under the author of the post, which is in my subscribers.
  • The bot can be called no more than 3 times in 24 hours.
  • Upvote on 93%, if the Voting Power is more than 93%. Upvote on 83% if the Voting Power is between 92% and 85%. Upvote 73% if below 85%.
  • After the Upvote of the comment, the bot votes with more VotingPower.

Některé kanály na Discord-u mají v levém menu záložku #post-promotion. Tu lze použít k zveřejnění odkazu na článek a tak si zajistit propagaci. Používám docela často u #googlyeyes a někdy na kanálu Minnow - Power. Ze zkušenosti vím, že né každý kanál, na který se přihlásíš, umožňuje vkládat příspěvky. Nejlepší je, když jsi od někoho přímo pozván

Děkuji za vysvětlení.

Blahopřeji, jen tak dál ;-)

Děkuji, jde to poněkud ztěžka. Nejsem takový pracant :-)

Ale posouváš se dál, to se cení ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62800.25
ETH 2449.72
USDT 1.00
SBD 2.57