Setkání na Bobravě (téma týdne animace)

in #busy5 years ago (edited)

Ahoj Steemiťáci

@bucipuci nás často zásobuje pěknými animacemi a v nynějším #tematydne překvapil, a vyzval nás, abychom si pro změnu hráli my. Hozenou rukavici jsem zdvihl a pro tento post vytvořil svou první kraťounkou animaci.

Dnes jsem se vydal na procházku do Želešic k říčce Bobravě. Kolega říkal, že se u kamenolomu zabydlela bobří rodinka. Místo se dalo nalézt velice snadno, bobři zde již vytvořili hráz a nezalekli se ani silných kmenů.
IMG_20190511_184241.jpg

Místo jsem obešel, chvíli jsem čekal , ale velcí hlodavci nikde. Zkusil jsem přejít na opačnou stranu říčky, když jsem náhle uviděl čeření, zrovna na straně, ze které jsem před chvílí odešel. Pospíchal jsem tedy zpět. A byl tam!
IMG_20190511_192656.jpg

Poté, co jsme na sebe chvíli opatrně hleděli, se bobr otočil a plaval si po svých.
Webp.net-gifmaker (1).gif
Hezký den!

Sort:  

Nevím, jak je tvá animace velká, ale tady na steemit se to nehýbe. Zkus to tady editovat a nahrát gif znovu.

Už to jede, díky za upozornění.

Na busy.org to vypadá dobře :-)

Už se to hýbe i na steemitu ;-). Skvělé. Možná by to chtělo trochu změnit pořadí snímků, ale je to fakt perfektní :-D

Jj, máš pravdu, prohodil jsem obrázky, už by to mělo být ok. Děkuji za postřeh.

NZ. Opravdu se mi to líbí :-)

Pěkný setkání :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61562.85
ETH 2891.34
USDT 1.00
SBD 3.43