Stresle Mücadele [Cointurk 19. Projesi] (gursah92#3954)

in #busy6 years ago

Hayata dair en stresli meslek grupları, sürekli insanlarla yüz yüze iletişimin olduğu meslek gruplarıdır. Çünkü her kültürden farklı zihniyetlerde insanlar mevcut ve bu insanlarda her bir olaya aynı tepkiler vermemekteler. Nasıl böyle emin konuşabiliyorum şöyle ki: ben bir kafe işletiyorum ve bu vaziyeti Allah'ın her günü yaşıyorum. Bazen ters bir müşteri olur, bazende insanların ters taraflarından kalkmış olmaları itibariyle zor durumlarda kaldığım oluyor. Bu gibi durumlarda sakinliğimi korumaya çalışırım ki her zaman başarılı olduğum da söylenemez. ilk olarak bir yudum su içerim sonrasında kendime bir bardak çay koyar ve sigaramla beraber kendimi yatıştırırım. Genellikle başarılı olduğum bu yöntem yüzünden benim ciğerler komple bitik :D. tabi başka yöntemlerim de mevcut ama en etkili olanı bu.

bausta.jpg

Gelecek projede herkesin hayatında dönüm noktası sayabileceği bir olayı anlatması ve bu olaydan çıkardığı dersi bizlerle paylaşması güzel bir proje konusu olacağı düşüncesindeyim.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65566.66
ETH 3559.87
USDT 1.00
SBD 2.48