Sunset in Plymouth / Zachód słońca w Plymouth #2 - photo by @gradzio

in #busy6 years ago

Sunset in Plymouth / Zachód słońca w Plymouth #2

Po prostu nie mogłem sobie dzisiaj odmówić, tego pięknego widoku i musiałem zrobić parę fotek.
Kolor chmur, przy zachodzie słońca był niesamowity.
Dzień mamy coraz dłuższy, co widać po zdjęciach i porównując je do wcześniejszych, które robiłem 9 dni temu. https://steemit.com/pl-fotografia/@gradzio/sunset-in-plymouth-zachod-slonca-w-plymouth-photo-by-gradzio
Z resztą oceńcie sami, czy się Wam podobają.

Dzięki z góry za fajne opinie !!!

Sunset in Plymouth

I just could not refuse today, this beautiful view and I had to take a few photos.
The color of the clouds at sunset was amazing.
The day is getting longer and longer, which can be seen from the pictures and comparing them to the previous ones, which I did nine days ago. https://steemit.com/pl-fotografia/@gradzio/sunset-in-plymouth-zachod-slonca-w-plymouth-photo-by-gradzio

Check with the rest if you like them.

Thanks in advance for great feedback !!!


100_0817.JPG

100_0820.JPG

100_0826.JPG

100_0827.JPG

100_0825.JPG

Sort:  

Woooww pięknie naprawdę nie to co ciemne chmury w Polsce ;) pozdrawiam ;)

No nareszcie koniec tej zimy. Będzie coraz więcej tak pięknych widoków.

Mam nadzieję, że będzie więcej takich widoków.
Zauważyłem że coraz częściej można spotkać takie widoki nieba.

Super zdjęcia :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60606.72
ETH 2910.13
USDT 1.00
SBD 2.44