Onlarda bizimle yaşıyor[cointurk20.projesi] [gecemavisi#4637]

in #busy6 years ago (edited)

3357ddc8-868e-427c-968e-2abcbcb59932.jpg
Yavruyken sokakta bulduğum kedim ve onunla ilgilendiğim 2-3 yıllık bu süreçte, benim hayvanlara olan bakış açım tamamen değişti. İlkokul zamanlarında da yavru bir köpek sahiplenmiştim. hayvanların da bizimle beraber bu yaşam alanını paylaştığımızı unutmamalıyız. hayvan sevgisini her insana öğretmeli ve onlardan korkmamamız gerektiğini insanlara küçük yaşta öğretmeliyiz.
Yavru iken beslediğim 4 kardeş kedi son resimdeki ise bir tanesinin büyümüş hali,
Ve ben bu kedileri sokakta bulup yetiştirdim. iyice büyümeye başladıklarında ise köyümdeki evime götürdüm. son resim büyümüş hali diğerleri de onun gibi fazlasıyla yaramaz :D
70cc7dd2-cad6-4a8e-bce5-fe5bb41fb74a.jpg
644b929f-efa0-4286-877b-9a67f43ec217.jpg

Sort:  

Malesef projemiz sokak hayvanlarına yardım şeklinde. Projeyi tekrar düzenleyip sokak hayvanlarını beslerken veya onlara yardım ederken bir fotoğraf çekerseniz sevinirim. Düzelttikten sonra discord destek ekibi ile ileltişime geçtiniz

İlgilenildi.

Merhaba, yazılarınızda kullandığınız etiklerin önemi büyüktür. Etiket kullanımında tam olarak bilgiye hakim değilseniz lütfen daha dikkatli etiket seçimler yapmaya çalışın. Bilmeden seçerek eklediğiniz etiketler sebebiyle tag spam yapmış olursunuz ve bu sebeple de ceza almanız mümkündür.


Yazınızda kullandığınız #steemit etiketi, yazınız steemit platformuyla ilgili ise kullanabileceğiniz bir etikettir.

Congratulations @gecemavisi! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @gecemavisi! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67333.38
ETH 3247.21
USDT 1.00
SBD 2.65