Sokaktaki hayatı tanımak [Cointurk 20. Projesi] [emrahdemir#7217]

in #busy6 years ago

IMG_20180318_111659.png
Bugün yolda giderken bir kedi sesi duydum ağlıyordu sanki sonra sesin geldiği yere doğru ilerledim ve kediyi gördüğümde vücudunda yaralar olduğunu farkettim ve hemen veteriner kliniğine götürdüm yaraların üzerini temizledi ki zaten herhalde önceden baya bir acı çekmişti artık yara kurumuştu yaraya küçük bir tedavinin ardından marketten kedi maması aldım ve hemencecik eve gittim bir kaba mamayı koyduktan sonra kedi hemen koştu yemeğe oysaki o kadar açtı ki neredeyse hepsini bitirdi sonra resmini çekeyim dedim tuhaf tuhaf baktı bende o resimleri sizinle paylaşmak istedim. Bugün bir kediyi kurtarmış olabilirim ama sokakta binlerce aç Susuz yara bere içinde hayvan var bugün birisine yetisirsin ama hepsine yetişmek mümkün değil o yüzden sokak hayvanları konusunda toplum olarak hassas olmalıyız nasıl ki biz insanların canı nasıl acırsa onlarda da can vardır onlarda acı çeker susar aç kalır.

IMG_20180318_111640.png

Toplum olarak ne kadar hayvanlara yardım edebilirsek o kadar çok hayvana yardım etmiş oluruz çünkü hayvanlar konusunda bilinclenmek gerek bugün ben yemek veririm yarın belki de sen verirsin. Hayvanlar sessizdir onlar açım susuzum diyemez ama öyle bir bakarlar ki içimizi sızlatırlar ve biz bunun görünce bir telaşla yemeğini suyunu herşeyini hazır hala getirmeye çalışırız. Herkes evinin önüne bir kap yemek ve bir kap su bıraksa sokak hayvanları aç kalmaz onlara vereceğiniz bir kap yemek bir gün gelir size geri döner ve iyi ki yaptım dersiniz ayrıca bir konuyu daha ele almak isterim arabası olanlara sesleniyorum lütfen arabanıza binerken biraz daha hassas olun çünkü hayvanlar havanın soğukluğundan dolayı arabanın boş olan yerlerine sığınıyorlar bir kac kez arabaya vurun hayvan çıktıktan sonra arabayı kullanın yoksa bir canı alabilirsiniz lütfen dikkat edelim özen gösterelim.

Sort:  

Congratulations @emrahdemir! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Comment
You got a First Vote

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64271.38
ETH 3157.43
USDT 1.00
SBD 4.25