SOKAK HAYVANLARINA YARDIM [Cointurk 20. Projesi] Elaine#3678

in #busy6 years ago

image.png

Hayvanları severim. Ancak şehir hayatından dolayı pek içiçe olamıyoruz. Bu proje sayesinde hem bunaltan şehir hayatından bir nebze uzaklaştım hemde @kusadasi ekibi sayesinde güzel bir iş yapıp farkındalık yaratmaya çalıştım. Bu dünya hepimizin. Kimsenin kimseye üstünlü yok. Bu dünya üzerinde yaşıyorsak diğer canlılarada saygı duymalı ve yardımcı olmalıyız. Çok güzel bir proje ile maddi ve manevi gücüm el verdiği kadar yardım etmeeye onların derdine çare olmaya çalıştım

.UNUTMAYIN. BU DÜNYA HEPİMİZİN. 1 KAP YEMEK VE 1 KAP SUYU ONLARA ÇOK GÖRMEYİN.

Sort:  

Baya güzel yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Sanırım yardımdan kastınız google üzerinden resmi buraya aktarmak olmalı. Yazıklar olsun....!

mert2.png

Merhaba, yazılarınızda kullandığınız etiketlere dikkat edin lütfen. Etiket kullanımına hakim değilseniz "tag spam" yapmamak için daha dikkatli etiket seçimi yapmalısınız.


Yazınızda kullandığınız #steemit etiketi, yazınız steemit platformuyla ilgili ise kullanabileceğiniz bir etikettir.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61042.80
ETH 2605.92
USDT 1.00
SBD 2.65