Stres ve stresle başa çıkma yolları [Cointurk 19. Projesi] [Lion#9534]

in #busy7 years ago (edited)

Hepinize merhaba arkadaşlar!

Bugün nasılsınız? Umarım hepiniz iyisinizdir ve her şey yolundadır.

1g.jpg

Günümüzde stres hepimizin hayatında az ya da çok yer alıyor. Özellikle metropol şehirlerde yaşayan insanları daha fazla etkilediğini düşünüyorum. İşe gidip gelmeden tutunda iş sırasında stres kendini göstermekte. Günün en başında işe gitmek bile insanı strese sokabiliyor. Kimi arabası ile kimi toplu taşıma araçları ile herkes günün başlangıcında yolara düşmekte. Yollar ise günümüzde haddinden fazla taşıt ile dolmuş durumda. "yollar artık kaldırmıyor" diyorum kendi deyimimle. Bazen iş ortamında ve iş sırasında da stres kaçınılmaz olabiliyor. Bundan elimizden geldiğince kendimizi korumalıyız. İş verimliliğimiz düşmemeli. Kendi işimizde olsa başkası altında veya kamu kurumunda da çalışıyor olsakta stresi bi kenara koyabilmeyi başarmalıyız. Ne iş arkadaşlarımızı ne de başka insanlarla ilişkimizi bozacak tavır ve davranışlardan uzak durmalıyız. Aksi takdirde bu stres hayatımızı daha da kötü etkiler. İşten daha da önemlisi olan evimize stresi getirmemeliyiz. dşarıda iş ortamında oluşmuş olan stresi dışarıda bırakabilmeliyiz. Evlerimiz bir dinlenme bir stres atma yerlerinden olmalı. Ailelerimizle çoluk çocuğumuzla akrabalarımızla güzel vakit geçirip bu stresi yoketmeliyiz.

Bana gelince;

Stresle mücadele yollarım:

-Uzun yürüyüşler yapmak
-Müzik dinlemek
-Şehir dışı doğa seyahatlarine çıkmak, pinik yapmak.
-Denize gidip yüzmek.
-Balık tutmak, ailem arkadaşlarımla ve akrabalarımda güzel vakit geçirmek

Ben de ister istemez stresleniyorum. Stres yaptığım konuların başında iş ve şehir içi trafiği var.
İkisi maalesef beni kötü etkiliyor. Bunlarla başa çıkma yollarım şunlar.
Müzik dinlerim, ailemle şehir dışına tatile giderim. Stresle başa çıkma konusunda en sevdiğim yok kesinlikle şehir dışına tatile gitmektir. Dağ yollarında, kumsal yollarında olmak, bu güzel yerlerde piknik yapmak bana büyük bir mutluluk ve huzur veriyor. Kendime geldiğim, işte budur dediğim anlarım bunlar. Ayrıca uzun yürüyüşler yapmakta stresle mücadelemde bana her zaman ilaç olmuştur.

Sizlerin de stresle mücadele yollarınızı okumayı çok isterim.
Bize bu güzel konuyu proje seçen arkadaşlarımıza çok teşekkür ederim.
Sağolun sn. kuşadası, cointurk ve emeği geçen tüm arkadaşlar.

Bir daha ki proje "Kripto paralar ve geleceğimiz" hakkında olabilir.

Saygılarımla

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55400.25
ETH 2294.55
USDT 1.00
SBD 2.33