Raport na dzień 2018-09-06

in #busy6 years ago

Bzzzt ... Bzzzt ... Czy ktoś mi może wskazać drogę do internetu?

DiosBot to Bot, który służy do wspierania polskiej społeczności, która pisze teksty zgodne z zasadami panującymi na Steem.

Oczywiście przypomnę podstawowe zasady dotyczące bota:

  • Pisać w polskich tagach
  • Spełniać ogólne zasady Steem
  • Znaleźć się na liście osób
  • Oczywiście nie używać botów
  • Rozwijanie różnych projektów w Steem daje bonus

Lista osób

Aktualnie na liście jest osób 186 (wzrost o 2).
http://194.28.50.88/osoby.txt
Jak cię nie ma na liście, a piszesz dobre teksty (lub znasz osobę, która powinna się pojawić) to zgłaszaj.

Podziękowania

Chciałem podziękować osobom, które wpłaciły dotacje na bota. Każdy Steem Dollar jest zamieniany na Steem Power, więc nic nie idzie do mojej kieszeni, a wspiera społeczność naszą:

  • kusior
  • wolontariusz
  • bluu
  • dutmistrz
  • katayah
  • dtube.rewards
  • bowess
  • magnus19
  • kryptojanusz
  • lesiopm
  • wadera
  • franino
  • baro89
  • nervi
  • krasnalek
  • nieidealna.mama

Oczywiście zarobek z tego posta zostanie zamieniony na Steem Power, by dawać większe upvote ludziom.

Na zakończenie

Dziękuję, że jesteście na Steem. Wierzę w tę platformę i mam nadzieję, że wy również. Zgłaszajcie nowe osoby, bo nie można być samolubnym tutaj! :)

Sort:  

Proponuję swoją kandydaturę. Swojego czasu testowałem boty. Testy zakończyłem aktualnie botów nie używam i raczej nie przewiduję abym z nich jeszcze korzystał. Proszę o ponowne dodanie mnie do listy.

Odpowiem to co na Steem Chat - całkiem możliwe, że zostaniesz przywrócony, ale wolę zasięgnąć opinii paru osób

Tak z czystej ciekawości. Zdradzisz kto decyduje o tym kto na listę jest wpisany a kto nie?

Zwykle po prostu się wpisuje jak leci, ale z powodu przeszłości wolę się zapytać innych (a dokładniej mmmmkkkk311)

Dokładnie rzecz ujmując zostałem usunięty na fali inicjatywy perpetummobile od @mmmmkkkk311 a teraz to on decyduje kto znajduje się na liście diosbota? Dobrze rozumiem?

Nikogo za używanie pepetuummobile nie usunąłem. Usunąłem jeśli ktoś używał perpetuummobile do głosowania na samego siebie.

Rozumiem.

Edit: Choć nadal nie uzyskałem informacji na jakiej podstawie MK ma decydować o moim dodaniu lub też nie.

Normalnie, współpracujemy ze sobą (na razie na małej płaszczyźnie), a zna cię dużo lepiej niż ja (tak zakładam).

Panowie, przepraszam za zwłokę, dwa dni poza domem:
@michalx2008x nadal jesteś moim kuratorem dla tagu #pl-emocjonalnie i możesz podbijać posty używając mojego bota, dodatkowo tak jak fervi jesteś na liście drugiego bota który głosuje na twoje posty. Jeżeli chcesz zrezygnować ze współpracy to daj mi znać bo jest kilka innych tagów które proszą o wsparcie z PM.
@fervi Ja nie mam nic wspólnego z diosbot i nie chcę podejmować żadnych decyzji w jego sprawie.

Nie chcę rezygnować a kuratorstwa #pl-emcojonalnie. To dla mnie bardzo ważny tag. Może aktualnie moja aktywność tam jest na dzień dzisiejszy niemal zerowa (zdałem tylko 1 raport) lecz chyba taki urlop był mi potrzebny... Ufam że znów uda mi się ten tag rozbudzić.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63287.47
ETH 2569.39
USDT 1.00
SBD 2.81