Raport na dzień 2018-07-19

in #busy6 years ago

Bzzzt ... Bzzzt ... Niech mnie ktoś przytuli!

DiosBot to Bot, który służy do wspierania polskiej społeczności, która pisze teksty zgodne z zasadami panującymi na Steem.

Oczywiście przypomnę podstawowe zasady dotyczące bota:

  • Pisać w polskich tagach
  • Spełniać ogólne zasady Steem
  • Znaleźć się na liście osób
  • Oczywiście nie używać botów
  • Rozwijanie różnych projektów w Steem daje bonus

Lista osób

Aktualnie na liście jest osób 158 (wzrost o 0).
http://194.28.50.88/osoby.txt
Jak cię nie ma na liście, a piszesz dobre teksty (lub znasz osobę, która powinna się pojawić) to zgłaszaj.

Podziękowania

Chciałem podziękować osobom, które wpłaciły dotacje na bota. Każdy Steem Dollar jest zamieniany na Steem Power, więc nic nie idzie do mojej kieszeni, a wspiera społeczność naszą:

  • annaburska
  • marekkaminski
  • bowess
  • grecki-bazar-ewy
  • wolontariusz
  • shogunma
  • synchrotronics
  • wadera
  • anna.urbanska
  • lesiopm
  • kapitanpolak
  • kusior
  • bluu
  • dutmistrz
  • katayah
  • dtube.rewards
  • magnus19
  • kryptojanusz
  • franino
  • baro89
  • nervi
  • krasnalek

Oczywiście zarobek z tego posta zostanie zamieniony na Steem Power, by dawać większe upvote ludziom.

Na zakończenie

Dziękuję, że jesteście na Steem. Wierzę w tę platformę i mam nadzieję, że wy również. Zgłaszajcie nowe osoby, bo nie można być samolubnym tutaj! :)

Na razie projekt zostaje, ale będą zmiany w kwestii Bidbotów. Postaram się opisać jutro na łamach tematów tygodnia :)

Sort:  

@diosbot w TT! A to ci niespodzianka. :)

;) Prawie, ale zrobi się Resteem :P

A mnie nie ma na liście, może się nie kwalifikuję?

Coś sprawdzę, jak nie używasz bidbotów to zaraz cię dodam :P

Edit: dodane, od jutra lecą upvote :D

Dzięki bardzo 😁👍

Ani się waż odchodzić! 😠 Wrrr... 😃

A tak na poważnie... Robisz kawał świetnej roboty. Sam oddelegowałem Ci 10 SP (wiem że to mało, ale na razie na tyle mnie stać) żeby Twój głos był więcej wart i zamierzam oddelegować więcej SP (czemu nie jestem milionerem 😄) w niedalekiej przyszłości, żeby Twój głos był wart jeszcze więcej. Sam korzystałem z innych botów, więc na Twoją listę nie trafię, ale chcę wspierać polską społeczność.

Cieszę się, że się nad tym zastanowiłeś.

Może i ja kiedyś zasłużę na uwagę @diosbot'a ;)

Siebie chciałbym zgłosić. Spełniam warunki! :)

Ograniczone dosyć grono osób, ale inicjatywa bardzo fajna. Podoba mi się, że ludzie wspierają tę platformę w ten sposób!

Ogólnie masz rację, ale nie chodziło o to by dawać każdemu upvote z prostej przyczyny. Nie jesteś w stanie (a teraz i tak jest problem) sprawdzić czy dana osoba dobrze rozporządza głosem obdarzonym przeze mnie.

Skoro (niektóre) boty wchodzą do łask, to może i ja spełniam warunki, by znaleźć się na liście?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63283.09
ETH 2463.49
USDT 1.00
SBD 2.54