Raport na dzień 2018-07-05

in #busy6 years ago

Bzzzt ... Bzzzt ... Jestem botem stworzonym na miarę naszych możliwości i to nie jest moje ostatnie słowo!

DiosBot to Bot, który służy do wspierania polskiej społeczności, która pisze teksty zgodne z zasadami panującymi na Steem.

Oczywiście przypomnę podstawowe zasady dotyczące bota:

  • Pisać w polskich tagach
  • Spełniać ogólne zasady Steem
  • Znaleźć się na liście osób
  • Oczywiście nie używać botów
  • Rozwijanie różnych projektów w Steem daje bonus

Lista osób

Aktualnie na liście jest osób 155 (wzrost o 3).
http://194.28.50.88/osoby.txt
Jak cię nie ma na liście, a piszesz dobre teksty (lub znasz osobę, która powinna się pojawić) to zgłaszaj.

Podziękowania

Chciałem podziękować osobom, które wpłaciły dotacje na bota. Każdy Steem Dollar jest zamieniany na Steem Power, więc nic nie idzie do mojej kieszeni, a wspiera społeczność naszą:

  • pkocjan
  • chewing
  • wadera
  • grafzero
  • steemit-polska
  • wolontariusz
  • kapitanpolak
  • reinmar
  • shogunma
  • tomosan
  • annaburska
  • marekkaminski
  • bowess
  • grecki-bazar-ewy
  • synchrotronics
  • anna.urbanska
  • lesiopm
  • kusior
  • bluu
  • dutmistrz
  • katayah
  • dtube.rewards
  • magnus19
  • kryptojanusz
  • franino
  • baro89

Oczywiście zarobek z tego posta zostanie zamieniony na Steem Power, by dawać większe upvote ludziom.

Na zakończenie

Dziękuję, że jesteście na Steem. Wierzę w tę platformę i mam nadzieję, że wy również. Zgłaszajcie nowe osoby, bo nie można być samolubnym tutaj! :)

Wprowadzony został system, który zapobiega głosowaniu na wpisy z interfejsów innych niż Steemit i Busy. Jest to spodowane wieloma nadużyciami, które były wykonywane przez użytkowników.
Jeśli to możliwe, proszę o wypełnienie ankiety! :) Link do ankiety

Sort:  

Na początek trzeba używać botów. Bez tego nie zdobędzie się tego steem power żeby pomagać też i innym

Wystarczy troszkę matematyki i popytać kolegów jak to naprawdę wygląda :)

Albo kupić za hajs.

Można, ale czy warto? Można tutaj ciężką pracą zdobyć SP

Słowo klucz "ciężką" :D

Każdy by chciał leżeć, pachnieć i zarabiać 10k złotych ;D

Proszę o dopisanie mnie do listy gdyż to moje drugie konto przeznaczone do pisania wyłącznie po polsku lecz proszę nie usuwać mojego drugiego konta @michalx2008x z listy gdyż będę stopniowo przenosił dzielność na to konto.

Potwierdzam że to moje drugie konto

Ok, dałem tyle samo % co tutaj, jak przeniesiesz to daj znać

Hehe ja to ma z tymi botami :P mojego drugiego konta bot @informator również nie powitał a @diosbot pomimo dodania do listy pominął mnie ;)

diosbociku
nie jestem samolubna
wiec
proszę koniecznie odwiedzić użytkownika: @mespanta
warto!

oto próbka tego, co pisze:
https://steemit.com/polish/@mespanta/annapurna-circuit-trek-cz13-thorong-la-pass-5416-m-n-p-m

PS:
zapytam rozpaczliwie :)
-czy ja wypełniłam ankietę?!
bo ankieta mi nie odpowiada czy ją wypełniłam :D

A nie wiem :D Jak wypełniłaś to ok, jak nie to trudno :D Dodaję

niee no, wypełniłam,
tylko ze ta ankieta nie odpowiada czegoś w stylu:
"o dziękuję, super mnie wypełniłaś!",
albo:
"a nie nie, jeszcze nie odchodź, jeszcze jedno pytanie, bo czuje sie niepełna, przejdź do kolejnej strony",
czy coś. noo jakoś tak w zawieszeniu to wszystko.
ale przynajmniej sie starałam :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62904.22
ETH 2571.38
USDT 1.00
SBD 2.76