Co jest ważniejsze: Gra czy dobre community?steemCreated with Sketch.

in #busy6 years ago

Cześć, mam do Ciebie, (jak i do innych ludzi korzystających z Dlive) pytanie.

Co się dla Ciebie liczy na strimku ?

Czy jako widz, skupiasz się tylko na grze i fabule tej gry, czy raczej chcesz miło spędzać czas w towarzystwie osoby strimującej, jak i pozytywnego czatu?

A może nie interesują cię gry, a gdyby był inny content strima, to byś oglądał/oglądała?

Proszę podziel się tym w komentarzu.

Nie jesteś widzem, nie lubisz streamów? W porządku, wyobraź sobie, że takowym jesteś, co wtedy dla Ciebie liczyło by się najbardziej?
Sama gra, czy ogólnie Strim i całe community wokół niego.

Proszę wypowiedz się na ten temat. Każdy komentarz się liczy.

PS. Celowo pisze strim, a nie stream :)

Sort:  

Jeśli już oglądam, to raczej u znanych mi osób i niekoniecznie dla samego "skilla". Jak będę chciała sobie obejrzeć meczyki LoLa, gdzie ktoś naprawdę mądrze klika to odpalę sobie jakąś transmisję z LCK.
Lubię jak coś się dzieje, nie wieje nudą, a przy okazji można się czegoś nowego dowiedzieć. Taki jest dla mnie idealny.

Bardzo dziękuję za rzetelną odpowiedź. A twoim zdaniem na Dlive jest okej, czy wieje nudą, jak cholera? Chodzi mi o polskie community.

Polski dlive? Bardzo mały wybór, ile razy nie wejdę to są praktycznie te same osoby, w okolicach 6-8. Naprawdę skromnie, więc siłą rzeczy rzadko wchodzę. Sama myślałam o jakiś drobnych nagraniach, ale mam braki w miejscu, a mój target gier nie jest popularny (nie licząc oklepanego LoLa i WoTa), więc jakby ktoś już przychodził do mnie, to raczej dla samego wydzierania się i przeżywania tego co robię.

Hmm... A może trzeba, jakoś zachęcić ludzi i pokazać, że Dlive to nie tylko streaming z gier. Dlaczego, by nie zrobic strimka np. z gotowania?
Jak już zacznę regularne strimki muszę pomyśleć, jak by tu zachęcić polskie community do aktywnego działania na Dlive. Streaming z gier to zaledwie ułamek możliwości. Mam nadzieję, że za jakiś czas zbuduje fajną społeczność i, że inne osoby może zechcą streamować pod naszym sztandarem 😁

@anshia raz jeszcze dzięki za poświęcony czas.

Może ktoś jeszcze zechcę się udzielić. Jestem bardzo ciekaw, co myślą o tym inne osoby.

Wpadnij na czat polskiej społeczności, bo mam wrażenie, że mało kto wie o wątku i tam pogadaj albo zachęć do dyskusji ;)

A gdzie mogę znaleźć wspomniany przez Ciebie czat? Nigdzie nie mogę znaleźć, a jedyna strona z czatem, którą mi znajduje jest chyba zepsuta, bo wyskakuje błąd.

https://steem.chat/channel/polish - użyj tego samego nicku, którego tutaj używasz.

Bardzo dziękuje :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95