Super okazja dla kobiet. Wygraj darmowe SBD!

in #busy7 years ago

Jeżeli potrafisz grac w pokera i interesuje cie trochę darmowych SBD do wygrania ( turnieje freeroll, dla wtajemniczonych), to możesz spróbować sil w Steem Poker League.
https://www.lucksacks.com/
Z okazji Dnia Kobiet, odbędzie się turniej z wygranymi w wysokości 100SBD, wiec stawka jest warta czasu poświęconego na kilka godzin zabawy. Oferta tylko dla kobiet!
pexels-photo-269630.jpeg
Mężczyźnie pozostaje udział w innych darmowych turniejach, odbywających się codziennie na tej platformie...
Informacje o tym wydarzeniu, otrzymałem dzięki postowi @ats-david
https://steemit.com/poker/@ats-david/international-women-s-day-poker-tournament-march-8th-2018

Sort:  

dzięki za info, mam akurat tam konto, kiedyś trochę grałam w pokera i z chęcią wezmę udział w takim freerollu :)

Za $ wygrane w darmowych turniejach, można pograć o większe pieniądze ;)

albo wymienić na SP, co kto woli :) ale chyba ogólnie nie ma tam zbyt dużego ruchu na tej stronie, przynajmniej jak na razie

Codziennie jest kilka rozgrywek, wiec jeżeli ktoś ma czas wieczorami, może się załapać. Dzisiaj 3 freerolle ( jeden tylko dla kobiet).

może w którymś wezmę udział, dzięki, a Ty bierzesz w nich udział z tym samym nickiem co tutaj?

Oo I widzę, że w piątki też organizowany jest freeroll tylko dla kobiet :)

Tak, kobiety są tam troszkę bardziej uprzywilejowane.. ;)

Zrzeszenie Polaków na steemit. Zapraszamy! :p im więcej nas będzie tym lepiej będziemy mogli prowadzić nasze konta na steemit...
Like i follow @polandsteemit
A co do pokera to wpadnę na ten link :) 😎
Pozdrawiam

Wczoraj pograłem, niestety trzeba potrenować, żeby wygrać ;)

Pierwszy mój turniej jaki rozegrałem w https://www.lucksacks.com/ zająłem pierwsze miejsce z wygrana 17 sbd. Szkoda tylko że darmowe turnieje są późno. Polecam! Oczywiście w ciągu dnia również darmowe turnieje ale mniejsza wygrana do podziału.

17 SBD to niezły zarobek, za kilka godzin zabawy, tym bardziej ze, nie ryzykujemy tam straty własnych pieniędzy :)

Wtedy steem dolar stał nisko😀

Wiadomo, kurs się zmienia, ale może wróci wkrótce do wyższych kwot i 10 USD za 1 SBD to już jest ponad +500 z takiej wygranej ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63619.61
ETH 2698.75
USDT 1.00
SBD 2.59