Günlük 0,375 garanti sbd kazanma

in #busy7 years ago (edited)

https://busy.org/i/@bybrawe Ref linkten üye olursanız bir şey kaybetmezsiniz. bu linkle tıklayıp sadece giriş yapmanız yeterlidir.
https://busy.org/ Refsiz

Merhaba arkadaşlar busy botu busy ilk seviyesinde 0,43 olarak votelemeye başlıyor (her 12 saatte bir tabi) Yapmanız gerek busy.org gidiyorsunuz sonra giriş yap diyorsunuz steemconnect le bu siteye izin veriyorsunuz siteye giriş yaptıktan sonra her 12 saate bir yazı paylaştığınızda 0,43 voteliyor tabi bu site üzerinden ve yazının etiketler de baş kısma busy eklemeniz gerekiyor seviyeniz arttıkça 0,83.. diye gidiyor.

Diğer bir bot ise discord botu minnowsupport u discord botudur https://discord.gg/MetYJD bu linkten discord kanalına üye olun upvote bölümünden $register @nick sonra verdiği bilgilere 0,001 gönderin sonra $upvote link olarak chate yazın ve mesajı chate gönderin ile 0,19 0,3 arası voteliyor(24 saatte bir). ?upvote link diyip diğer bottan bedeva oy alabilirsiniz

Busy org hakkında tam bilgi için:
https://steemit.com/busy/@damla/busy-nin-yeni-botu-ile-yazilariniza-oy-alabilirsiniz
@damla kullanıcısının yazısına bakabilirsiniz.

Sort:  

Faydalı bir yazı olmuş Referansınızla kayıt oluyorum, bakalım denemekte fayda var :)

Teşekkürler hocam :)

Teşekkürler, referansınizla giriş yaptım.

Teşekkürler hocam

Ben deneme yaptım ama oy vermedi, acaba biraz süre mi geçmesi gerekiyor?

tagı sadece ilk sıraya eklendiğinde mi vote gönderiyor?

Farketmiyormuş hocam

Başa ben tr koydum busy 3. sırada yazdım. Ondan mı vermedi? Güzel paylaşım teşekkürler.

Sırası farketmiyor.

Bilgiler için teşekkürler :)

rica ederim hocam :)

Faydalı bir paylaşım olmuş.Ellerine sağlık.

rica ederim hocam :)

Teşekkürler. Refinizden üye oldum. Yarışmacı arkadaşlara başarılar :D

rica ederim hocam :)

yazıyı kaç kişi okudu acaba ama kimse @bybrawe i votelememiş

Voteye çok ihtiyaç yok hocam :) Yararlı olduysak bizim için yeterli.

@bybrawe ben bi kaç kez busy den paylasım yapıp onu etiketlememe rağmen votelemedi . Özgün içerik olmalarına rağmen.

bugün son gönderi mi votelemedi

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58495.14
ETH 2461.74
USDT 1.00
SBD 2.36