Unutulmaması Gereken Sosyal Sorumluluk - Evsiz Sokak Hayvanlarını Besleyelim [Cointurk 20. Projesi][BaHaDiRK#8143]

in #busy6 years ago (edited)

DQmTov3C5qkDCmBmz9WwiRncaUVtjo4bqdDrDyzFZRead1m.png

Herkese Merhaba Arkadaşlar,

Bu post'taki konumuz, başlıktada belirttiğim gibi "Unutulmaması Gereken Sosyal Sorumluluk - Evsiz Sokak Hayvanlarını Besleyelim"

Bu postun hazırlanmasına vesile olan @kusadasi ekibine teşekkür ediyorum. Bu tarz sosyal sorumluluk projeleri ile bazen unutulan bazen de aksatılan konuların hatırlanmasına yardımcı oluyorlar.

Proje kapsamında, gerekli eylem için özellikle akşam saatlerini tercih ettim. Akşam olduğu zaman herkes kendi yuvasına çekilir. Peki bu evsiz sokak hayvanları için nasıldır ? Bunu, çekmiş olduğum videoda birazda olsa anlatabilmek istedim.

İstanbul'da ikamet etmekteyim. Bugün akşam vakitlerinde sokağa çıktım. Evdeki yemeklerden bir miktar ayırdım. Hatrı sayılır bir rüzgar vardı havada. Sokakta iken ben üşüdüm. Peki ya evsiz hayvanlar üşümüyor mu ? Onlar nerede barınıyor nerede nasıl ısınıyor ve nasıl karınlarını doyuruyorlar ? Toplum olarak evsiz sokak hayvanlarına imkan dahilinde beslenmeleri ve ısınmaları konusunda yardımcı olmalıyız. Esen rüzgar dolayısı ile büyük ihtimal bütün hayvanlar, kendilerine sığınak olarak gördükleri köşe bucaklarda ısınmaya çalışıyorlardı. Normalde her akşam sağda solda mutlaka bir kedi yada bir köpeğe rastlardım. Bugün yaklaşık 25dk boyunca birtane hayvancık bulabilmek için dolandım.

En sonunda çöplüğün etrafında poşet ile oynayan bir kedi gördüm. Belkide açlıktan kendine yemek arıyordu. Videoyu izlediğinizde göreceksiniz ki hayvan çok ürkek. Belki soğuktan, belki açlıktan, belki korkudan uzan duruyordu yemekten. Yemek yemeye başlayabilmesi için küçük küçük parçalayarak önüne attım ki güven sağlamaya çalıştım. Sanırım telefonun flashından dolayı yaklaşmıyordu. Flashı kapattım ve akabinde kediciğimiz yemeğe doğru yanaştı ve yemeye başladı. Kendisine tekrar afiyet olsun diyorum :)

Sizlerde imkan bulabildiğiniz zamanlarda etrafınızda ki evsiz sokak hayvanlarına, bir su yada mama yada en kötü evinizdeki fazla yemeklerden verebilirseniz onlar için de kendiniz içinde iyilik yapmış olursunuz.

Buyrun çektiğim videoyu izleyelim :

U5drgUYdRb51ZnVPjgNZ53S8e43JCg5.gif

Sort:  

This post has received a 0.27 % upvote from @speedvoter thanks to: @bahadirk.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97