Sagopa Kajmer ve Kolera Ayrıldı !

in #busy6 years ago

Merhaba arkadaşlar,

Mesai saatinin bitimine doğru bir magazin haberi paylaşmak istedim sizlerle.

Rap dünyasında adını duyurmuş ünlü iki türk rapçi'nin evlilikleri son buldu.

Sagopa Kajmer'i tanımayanınız yoktur. Keza Kolera'da aynı şekilde. Evli çift resmen boşandı.

sagopa-kajmer-11-yillik-esi-kolera-dan-bosandi-10261665_9486_o.jpg

Rapçi Sagopa Kajmer (Yunus Özyavuz), meslektaşı Kolera (Esen Güzel)

11 yıllık evlilik son buldu. 20 Yıldır arkadaş, 11 Yıldırda eş.

Sort:  

Şaşırdım, çok eskiden tanırdım kendilerini. İkiside uysal insanlardı. Sağlık olsun ne diyelim.

Valla bende sasirdim simdi. 1 yorum attin centler kazandin. Bizede ogret :)

Masaallah nasil oldu o is :)

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 23.0% @apoloo1 upgoat, thanks to @bahadirk
It consists of $0.02 vote and $0.0 curation
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Suan olayin sokunu yasiyorum abi...

Yemedi ahahah

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64400.33
ETH 3140.71
USDT 1.00
SBD 3.93