חוויה של ילד -כתיבה חופשית

in #busy6 years ago (edited)
באמת שהייתה ילדות נפלאה, הייתי הילד הכי חזק בכיתה ,כשהיו משחקי ספורט תמיד בחרו אותי ראשון , חברים לא היו חסרים

אני חושב שמה שחוויתי בתור ילד באופן סובייקטיבי היה מיוחד מרגש וסוחף , מעט מאוד התענגו על ילדות כמו שלי...

איך אני יודע?

אני מסתכל על יוני ,יוני מחפש את היעד הבא ,יוני זה לא סתם בחור חביבי... זה מלח הארץ , בחור משכמו.
סיירת מטכ"ל ,מהנדס , ישר בכיוון לדלת ה-EXIT ,אני מבין את יוני , זה החלום שלו.

הוא מקווה להגיע לאיזשהו מקום .
אבל אני , מסתכל סביבי ולא רואה פסגות.
רק מאמץ מיותר ומתסכל לנסות לשחזר חווית ילדות שנאבדה בחולות של זמן .

לא מצאתי חלום מבוגר אחד שראוי להערצה אם כי חלומות כמו של יוני מאוד תורמים לאנושות -מלח הארץ
מזל שלא כולם כמוני , מזל שיש את יוני.
החושים שלו לא קהים, הוא לא מחכה שהזמן יעבור , הוא מביט קדימה !
אם יוני היה כמוני אז לי לא הייתה קופ"ח ללכת אליה, לא היה לי סופר מרקט שמפוצץ בכל הרעיונות שמישהו אי פעם חשב עליהם כשעל כל מדף מיטב החברות במשק.
איזה מזל שיש את יוני.
אנשים רואים גבעות ירוקות במקום שאני רואה בתי קברות.

אחלה בחור ... אתה מכיר? חבל... מלח הארץ!
אני כבר מכיר אותו - סיירת מטכ"ל ,הייטק, רואה עולם והעיינים באופק , כל החיים לפניו.
ואני? ילד זקן
מסתכל על יוני ותוהה - מאיפה לילדים יש את כל המרץ הזה?

ואז אני נזכר - שגם אני הייתי ילד.

source

I can not translate it to english.
try google translate.(it's pretty good)

Sort:  

מעולה נועם - ריגשת, אלו חוויות שונות מהילדות שלי אבל נגעת בדברים בסיסיים שכל אחד חווה - התהייה מול המרץ של הילדים למשל :)
ואפשר גם להתחיל לחלום כמבוגר - הרבה אנשים עשו את זה - בצעו שינוי מהותי מאוד בכל הכיוון בו החיים שלהם הולכים - מקצוע חדש, ארץ חדשה, ועוד ועוד!

חח יש ברירה ?
מתחילים לעבוד על חלומות חדשים כל יום..
:)

,הנה יש דוגמא לכיוון בו אתה יכול לגעת באנשים בכתיבה, !פשוט מקסים

תודה רבה!

בילדותו, הילד פשוט נהנה מכל רגע בחייו מבלי לחשוב על מה שיקרה. כל ילד חי את הרגע הנוכחי שלו ולא חושב על העתיד שלהם או אפילו לא מקבל פאניקה על העבר שלהם. אם רוצים לדעת מהי כנות, הוא / היא צריכה לפגוש כל ילד על כדור הארץ כי ילד הוא האדם הכי ישר על כדור הארץ.

לדעתי, הילדות היא תקופת הזהב של חייו של אדם אשר לא חוזר אפילו כאשר אנו רוצים. אני זוכר כשהייתי ילד, אבא ואני נהגנו לשחק משחק בזמן השינה. הוא היה מושך את הסדין, ואני עמדתי על זה, וכל המצב הזה נעשה כל כך מצחיק, שגם אם אני נזכר באותם רגעים, אני צוחק ומאחל שאוכל לחזור בילדותי וליהנות מאותם רגעים קטנים.

ילדות היא הזמן של החיים כאשר הילד מתחיל ללמוד משהו חדש. הוא עושה כל דבר קטן בפעם הראשונה. זה הזמן שבו אם רוצים ללמוד ילד את הדברים האמיתיים והטובים, הילד בהחלט ילמד את זה בקלות רבה. ילדות היא החלום אשר לא הולך לקרות אם אחד כבר חווה את זה. לפיכך, אני מסכים כי הילדות היא הזמן המאושר ביותר בחייו של אדם.

וואוו...😀 לא ורה לי הרבה וואוו...וואוו!

Glad to see you back after so manyy days !!!

IMG_0024.PNG

Hello @amiramnoam, תודה על שיתוף המחשבות שלך על הילדות ועל הזיכרונות שלה. הילדות שלי היתה מוטרדת בעיקר בגלל הצקה שהייתי בפנים כשהייתי ילד קטן. כשהייתי רזה מאוד, כמה מהילדים של השכן שלי נהגו להציק לי ולהכות אותי ואת החברים שלי תוך כדי משחק. באותו זמן נהגתי לחשוב שזה יהיה נהדר להיות מבוגר כדי למנוע מצבים כאלה כמו ילד. חה חה! מחשבות גדולות יש לך פה.

Loading...

ילדות היא התקופה החביבה ביותר ומתח חופשית. בילדות, ילד לא צריך לטרוח על שום דבר. כל בני המשפחה, בין אם זה יכול להיות אבא, אמא, אחות, אחות או מישהו, דואגים לילד הזה. הילד מפונק ונתנה אהבה מכל בני המשפחה. הורים לוקחים את הילד שלהם לפארק או הוגן או באזור המשחק. אבא משחק משחקים בתוך הבית וחוץ עם הילד שלו. אמא דואגת לבריאות הילד, מכינה אוכל טעים וחביב. אם האח הבכור או הצעיר שם, הוא בהחלט חולק את הבגדים שלו ואם אחותו הבכירה או הצעירה שם, היא עוזרת לחדר העבודה.

כישורי הכתיבה שלך היה כל כך טוב אני באמת אהבתי את זה. אתה דנו והסביר את כל הסיפור על ידי ילד. תודה ששיתפת את הפוסט שלך.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65472.04
ETH 3323.59
USDT 1.00
SBD 2.63