hayvanlarla dostluk [Cointurk 20. Projesi] [ahmedbadilli#7849]

in #busy6 years ago

WhatsApp Image 2018-03-23 at 00.19.34.jpeg

Hayvan beslemek gercekten de müthiş bir duygu. Onların bana sevgi ve minnet dolu bakışları karşısında o kadar cok mutlu oldum ki bu mutluluğumu anlatamam bile. Aslında bu her canlı için geçerli bu. Müsait zamanlarımda yoldan gecerken sokakta yaşayan hayvanlarla ilgilenir ve onlari beslerdim. Sokaktaki hayvanlar benim için özellikle önemli. Öncelikle kalkıp A 101 e gittim ve köpek maması aldim. Ben hep köpekleri beslemiştim daha öncelerinde. Köpekler çok sadiklardır buna bizat kendim sahit oldum. O yuzden kopeklere karsi hep bir sevgim olmustur her neyse A 101'den aldigim kopek mamasini yolda bir kopek gördüm ona verdim. Sonra baktim kk kopek onca bana bakiyor sonra mamasina neyse biyle bir kac kez bakti mamasini yemeye basladi sonra benim onu izlediğini görünce yemedi durdu. Bende bizim evin yakınından bir yerden baktım ki yemeye devam ediyor aldigim tum köpek mamasıni verdim ve afiyetle yedi bitirdi. Küçüklüğümden takımı bu zamana kadar hayvanlarla güzel bir bağım olmuştur mi hala da var. Onlarla vakit geçirmeyi çok seviyorum, onlarla oynardım arkadaşım yokken. Belkide bu yuzden kopeklere karsi bir sevgim vard. Bazen yoldan gecerken cocuklari goruyorum hayvanlara iskenve yapiyorlar boynuna ip baglayip kopegi kosfjruyorlar sonra tas atiyorlar biz insanlar olarak hayvanlara kötü davranmamalı gerektiğini bilelim ve hayvanlara kötü davranmaları uyaralim egerki insanlara bunları belirtirsek kimse hayvanlara zarar vermeyecek. Kim bilir dunyada bir çok kişi hayvanlara kötü davranıyor onları sevelim ve koruyalım.

Sort:  

Zamanında benimde bir köpeğim vardı.onunla kankiydik adeta. Çünkü onunla çok ilgileniyordum.o da bana çok iyi davranıyordu.çünkü siz ona iyi davranırsanız oda size iyi davranacaktır.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68168.17
ETH 3256.43
USDT 1.00
SBD 2.67