Здравето ти е бизнес!

in #bulgarian7 years ago

Фармацевтичната индустрия в днешно време се е превърнала в най-голямата мафия за производство на наркотици. Мафия която държи в джоба си губернатори, сенатори, политици, медии и всички регулаторни институции които уж трябва да ги контролират.

Мафия толкова жестока, че дори ти пише бележка със странични ефекти по-опасни от първоначалните ти симптоми и болежки... и въпреки това хората игнорират тези предупреждения и се тъпчат с хапчета.

Вярвайки сляпо, че това ще ги излекува.

Това е силата на маркетинга, човек наистина вярва, че едно хапче произведено в химически завод ще помогне на организма му да се излекува. Получава се ефекта placebo.

7.png

"През последните няколко десетилетия фармацевтичната индустрия загърби търсенето на лечения.
Вместо това фокусира всички ресурси да настрои всяка "експертна" институция на тяхна страна.
По-печелившо е да се продават хапчета!"

Линкове с полезна информация:

#184. ХОРА! НЯМА ДА СТАНЕ С ПРОТЕСТИ!

#170. ЗДРАВЕТО Е БИЗНЕС - ПРИРОДАТА НЕ Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!!

#214. МОЖЕМ ДА ПРАВИМ БЕНЗИН ОТ КОНОП!

#191. МЕДИЙНА ДЕЗИНФОРМАЦИЯ НА ТЕМА КАНАБИС!!

#190. ЕНЦИКЛОПЕДИА НА КАНАБИСА

Sort:  

Моля ви, хора, не пийте лекарства! Не бъдете роби на БигФарма, а се информирайте и се грижете за себе си!

Аз не съм пил хапчета от 2012г. Когато ме хване грип или някаква истинка се лекувам със суров бял лук на гладен стомах или лимони с истински пчелен мед и си почивам! И не искам повече да пълня гушите на фармацевтичните компании!
:)

Евала! Аз пък спрях да се разболявам.. Около мен хората какви ли не грипове изкарват, а от мен бягат :) истината е в природата

Чистият въздух не ти дава да се разболееш!

Така е. На докторите им трябват болни хора, защото ако са здрави, за докторите няма да има работа.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61870.12
ETH 2401.56
USDT 1.00
SBD 2.53