#241. ПОСЛЕДНОТО ВИДЕО ЗА YOUTUBE - СКРИТАТА ИСТИНА

in #bulgarian7 years ago (edited)


Това е последното ми видео за Youtube.
И едно от първите за d.tube децентрализирана платформа за видео клипове към STEEM BLOCKCHAIN.
В това видео ще обясня една малка част от екосистемата на Steemit.

D.tube е заместник на Youtube
Steemit замества Reddit
Busy замества Facebook

STEEM позволява трансфери без такси за секунди, по целия Свят...

DQmXB9aF8ZeQAEgsHbLu8ZiHCrPTrujQp3YMHZykKGiBoyx_1680x8400.png

Линкове с полезна информация:

#237. ТЕРМИНИРАХА СКРИТАТА ИСТИНА В YOUTUBE

#193. ИЛЮМИНАТИ РИТУАЛ В ЦЕРН!!

#184. ХОРА! НЯМА ДА СТАНЕ С ПРОТЕСТИ!

#211. ПАБЛО ЕСКОБАР - СКРИТАТА ИСТИНА

#214. МОЖЕМ ДА ПРАВИМ БЕНЗИН ОТ КОНОП!

#180. НОВОГОДИШНАТА РЕЧ - ВЪРХА НА ПОЛИТИЧЕСКАТА НАГЛОСТ!

Sort:  

Чудесно видео приятелю Недков. Нов съм в тази платформа. Би ли направил едно подробно клипче с повече подробност.

Ще направя видео с подробна информация! Благодаря!

И аз мисля,че видеото е чудесно.Ще ви помоля и в следващото видео с подробната информация да разясните как да инвестираме(закупим) steem валута,благодаря предварително!

Тук е бъдещето определено, но ще отнеме време.

Може доста бързо да се случат нещата :D

Гледах видеото в тубата и благодарение на теб се върнах в старата си регистрация тук, така че благодаря!

Благодаря за инфото - like :) и Успех

Здрасти и от мен тук Недков,надявам се тук да не дойдат хейтарите от youtube успех приятелю следя клиповете ти с интерес !!

Благодаря ти! Успех!

Успех и от мен. Дано тази платформа се запази от този плевел "цензура".

Тази платформа е свободна от цензура.

Много полезно видео. Колко много казвате за толкова кратко време. Адмирации.

Здравей Недков, поздравления от мен за новата платформа Бравоо!! Успех и само напред :)
Аз ще се съглася и с колегите тук всички потребители са нови и постоянно идват нови и нови би ли направил едно видео с повече подробности за тези платформи?
-Благодаря :)

Хайде, одобрена съм, благодаря за съвета! Успех и ще спамя с лайкове ;)

И аз се надявам тък да няма цензори.

Много добро видео браво .

Благодаря!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63696.24
ETH 2486.53
USDT 1.00
SBD 2.69