Любими животни -Котките

in #bulgaria7 years ago

Тъй -като съм голям любител на котките ,ще кача няколко снимки на тези чудесни животни като ще започна с моята 10год -Тони .Тя е част от моето смейство и се отнасяме с нея като такава ,макар тя да си мисли че е кралицата на къщата ,се ползва със същите права като всички нас,но го осъзнава чак като огладнее хахахаха
От тук на татък съм избрал някой наистина чудесни екземпляра .
Прекрасни същества .Ако някой от вас има котка ,да пише ,можем да обменим мнения и опит.Лек ден на всички .За да ме следвате кликнете тук - https://steemit.com/@stoyko13

Sort:  

И твоите две публикации са чудесни,жалко че не съм ги видял,но аз почти тогава започнах и не знаех кое на къде е .

О, аз и сега не знам много, ама ще се учим.

Всички сме така,учим се докато сме живи.

Те га те и моята мацка :)

DSC_0010.JPG

Чудесна е ,женска като моята.На колко е?

Три годишна!

Охооо ,чудесна възраст.

Единият ми син има две, по скоро два котака - красавци. А аз лично уважавам котките - това са същества с характер!

И още как.Като се наяде и не отговаря на повикване хахахаха

Много ги обичам, имах ангорка, красива и интелигентна.

Всички са много красиви.

Понеже живеем в къща, имаме възможност за повече котки + две кучета.На хранилките и вечер из къщи се подвизават между 10 и 15 "фенове".В момента са в период на разгонване и е малко трудоемко "обслужването", но пък емоциите са незаменими...Изображение308.jpg

Аз моята не и давам да се разгонва,че започва да мяука много .От почти 10г и давам по едно хапче на седмица и е мирна и кротка.

Котка и куче. Те това е.

Много красиви екземпляри си ни показал,Стойчо.
Котките са едни от малкото същества които имат способността да лекуват болката на човека.А също така усещат когато има духове в една къща и стават много неспокойни.Много интересни неща може да се научат за котките.Стига човек да е любопитен.Благодаря ти за хубавия пост,Стойчо.
1128_orig.jpg

Котките усещат когато имаш здравословен проблем и идват и лягат там на мястото.А и правят масажи понякога с нокти хахаха

Красиви и мили създания,успокояват когато си напрегнат

Моята спи на гърдите ми или вечер между краката ми.И като се размърка ,не ти трябват хапчета за сън.

Щастливец си,колко много мацки покрай теб!

Така е ,не мога да се оплача.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62221.65
ETH 2424.80
USDT 1.00
SBD 2.55