You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bg Weekly Crypto # 2 Биткойн , злато или фиат?

in #bulgaria6 years ago

точен както винаги и полезен ,мен лично цената не ме радва толкова дали ще се покачи рязко на горе защото това радва само инвеститорите закупили крипто и чакат разликата да продадат ,аз добивам от две платформи майнинг ,а сложността отново се покачи и добива става все по -малък спрямо закупените ми мощности.

Sort:  

Най добре ще е да мине известно време преди следващо покачване , надявам се дори няколко години. Първо имаме шанс да купим на евтино и второ дотогава ще се подобри цялата инфраструктура около биткойн. Аз съм в играта поради идеологически причини на първо място и после за печалбата. С всеки изминал ден се подобрява всичко, цената само ще догонва.

така е цената трябва да е измерима спрямо постигнати успехи, и да не изпреварва непостигнати все още цели от пътя на криптовалутата.Нещо на което станахме свидетели в последния месец на миналата година цената до небесата ,а на практика изоставане от пътя на развитие.

Нормално, трудността на майнинга и цената на бтк са право пропорционални.

не съм забелязал такова нещо цената надолу и трудността,напротив на всеки 12 дена трудността се актуализира в световен мащаб от общия брой заложени мощности които добиват на всеки 12 дена добиваш все по малко

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62668.27
ETH 3332.07
USDT 1.00
SBD 2.46