Успешни хора = успешени навици

in #bulgaria6 years ago

„Успешните хора са просто тези, които имат успешни навици„

Браян Трейси

В много проучвания се стига до извода, че за да изпълняват ежедневните си задачи, продуктивните хора по-малко използват волята си и много повече залагат на изградената си ежедневна рутина – поредица от навици, които следват през деня в определен ред.

.....

Източник:
https://alephia.net/navitsite/navitsite-na-uspeshnite-hora/

Sort:  

Такива навици по принцип ни правят роботи. Няма лошо да имаш такива навици, но трябва да има баланс м/у тях и нормалните чувства и импулсивните човешки действия.

Гледната точка за успешен или успял, на всеки е различна.Всеки от нас има свободна воля да избира. Избора според мен е много важен, а не навика.

може би е така

Това е такова бля бля и кои са успешните навици:)))

Съгласна съм с теб,какво е успешен навик:))

„Постоянство и констатност”, според един успешен български ментор и трейдър

Според мен рутината не е лошо нещо когато я използваш в ежедневието си,работата,но за иновативни и напредничеви неща е нужно много повече.Успешни навици според мен са точно рутината ,

Мда, така наречената ,,система" вдъщност

Не съм много сигурна в днешно време човек трябва да бъде гъвкав и да умее да се променя🙂

Не са тайна нещата, но колко е трудно да ги правиш.

навикът е втора природа

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66785.29
ETH 3229.75
USDT 1.00
SBD 4.30