Sort:  

Харесва ми, когато някой мисли нестандартно и най-вече, когато това е млад човек. Разсъждава и търси пътя, но не на основата на опита, а на принципа – чета, анализирам, пробвам, но не греша, а вървя напред.
Такъв човек може да обединява и да води другите.
Успеха е с теб!

Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги - Тодор Колев
Ами то точно затова, че няма да има как да присвояват, противопоставянето ще бъде огромно! Приятна разходка :)

мерси :)

Много добро видео Иване!Продължавай в същия дух,защото видях,че масово хората ги е мързи да четат и учат!Блокчайн е бъдещето и тази остаряла система на правителствата един ден ще изчезне!Аз също мога да кажа,че съм обсебена от тази технология и да вметна още нещо за банките за които говориш.Ако трябва да изпратим пари в друг континент е още по-сложно и тромаво изпращането на пари и се чака дълго освен сумати такси които трябва да платим🙂.Желая ти много успех👍🍀

Мерси :)

Много ме радват, та направо ме кефят разсъжденията и вярата ти.
Пожелавам ти успех, в който съм убеден.

Разсъжденията са ми малко особени но това ми е в главата в момента :)

Няма място за притеснения. Различното мислене и усет са печеливши.

Много точно казано и на мен много ми харесват неговите разсъждения слушам го с интерес и естествено мисля като него🙂

oh you post all pic awesome thank you so much

Hello. Please follow and upvotes for me. Thank you very much

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95