психотронно оръжие

in #bulgaia6 years ago (edited)


Здравейте приятели , какво знаете за психотронните оръжия ?
Тяхното действие е в физически и психологически тормоз с Наночипове големи 1/100 тна от човешки косъм. Достатъчно е да ви оцелят с тях чрез капсула в окото . Така имат достъп до очния нерв а от там имат достъп до мозъчните ви вълни , с която помощ чрез разкодиране на честотите имат абсолютен достъп , до всичко което мислите , чувате и виждате , виждат дори това което си представяте .Образуват ви множество болки различни по сила и по цялото тяло , това става чрез мощни наземни излъчватели или от шпионските сателити на службите. Това е тотален контрол над личността . С информацията която те събират за вас се възползват от вашите уязвими точки и чрез тях ви манипулират . За сега толкова , за да смелите информацията , ще продължа след време . ГОВОРЯ ОТ ПЪРВО ЛИЦЕ ЕДИНСТВЕНО ЧИСЛО , проблемът ми с такова оръжие е от август 2010 година

Sort:  

Експериментира се психотронно въздействие върху отделни хора, но основната идея е, впоследствие да се атакуват цели масиви човешки същества.

хората като мен които са потърпевши са опитни мишлета , технологията се развива

Психотронни оръжия, кемтрейл, рептили....ваяаа...спете да четете подобни неща!

специално ако си прочел поста ми ще разбереш че съм потърпевш от такова оръжие и зная какво говоря имам и засечени честоти в дома ми със сила на излъчване 30 пъти над нормата

Сигурен ли си че неси въобразяваш? Сериозно питам!

засякох честотите чрез такава фирма за засичане и установихме 30 пъти над нормата. Да разбирам ли че не вярваш на техниката с която го засякох

Свържи се с мен и аз съм потърпевш от това.
[email protected]

Стига бе. Това ме заинтригува. Доста съм любопитен да знаеш. Така че чакам разяснения допълнения и още такива.

има фб група виж там казва се ПСИХОТРОННИ ОРЪЖИЯ

Хаарп съществува и се използва-доказан факт!

да на същия принцип е

интересно звучи

само дано не станеш обект на такова нещо , боря се с това от 8 години

Ама и ние всеки ден едни на други си слагаме психо-чипове. Не си ли забелязал?

при мен нещата се реални видях човека който ме уцели в окото и нямаш идея как живея от 2010 година до сега

oooyyyy ...

Продължи тема,молим!

добре Сиси

Определено има психотронни, климатични оръжия !

така е

облъчен си от всякъде телевизията по малко оръжие ли е ?пръскането и разнасянето на вируси,за да вървят и печелят фармацефтичните компании:) те предвиждат като прогнозата за времето след 1 седмица се очаква грип еди си какъв ,е как може да очакваш след като вече си го разработил просто предупреждаваш кога ще го пуснат ,луда работа .мерси за поста

така е Любчи , но специално за този тип оръжие , засякох честотите чрез такава фирма и сега събирам пари да си направя заглушаващо устройство

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64526.07
ETH 3116.74
USDT 1.00
SBD 2.55