Sort:  

@fibra59 je fan scutera :D

fan san 2 kola, al nikako skutera :D
beš kola bez kvacila hah

Fibra(te) ...ima da ovog frenčija ulickam da bude kaaaa nov ;)

mali vrancuz :D

jel 2T sa karbon?zracnjak?

2T jest, zračnjak jest, karbon?

karburator ili injekšn

ama karb ;) pa 2001.god. old school ;)
ma prdek mali za do posla...birtije...
bile su tu i druge/lakše rolice i auspuh i variomat i jači federi na "kuplungu" ali sam sve vratio u normalu jer se i ćale htio vozit ... i dosadio mi i zato i stoji 12 god. Sad mi je ponovo nekako zanimljiv pa ko zna šta će bit od toga ;)
Neće u ORIG. stanje da ga jebeš :)

stavi ti lipo yasuni R sa nekin recimo malossi sporton 70 cc , multivar 2000 od malossija i to ustelaj pa da vidis onda pjesme :D

ribo moja fibro... toliko šoldi i vrimena je bolje uložit u ninju ili malu moju mazdu. ovaj mali prdonja mi je ionako za do posla (2km) i do birtije (manje od 2 km)

i to stoji al zvrk je zvrk :)
sta si mislia stavit

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53