btc türkçe kaynak

in #btc6 years ago

Arkadaşlar herkese merhaba,

Bitcoine ilgi duyuyor ve bu piyasayı merak ediyorsanız girmeden önce kesinlikle araştırma yapmanızı öneririm. Ben yaklaşık olarak 9 aydır bu piyasayla ciddi olarak ilgileniyorum ve araştırmalarımı yapıyorum. Twitterdan bu konuyla ilgili paylaşım yapan youtube dan bitcoinle ilgili analizlerini paylaşan ve telegramdan paylaşımlarda bulunan insanlara aboneyim ve takip ediyorum. Bununla yetinmeyip dünyada olan biten haberleri takip etmeye çalışıyorum.

Yatırımlarımı uzun vadede olacak şekilde yapmaya özen gösteriyorum. Bu noktada hangi coine yatırım yaptığınız çok önemli. Ekibi sağlam olan teknolojisi iyi olan coinler bulup onlara yatırım yapmanızı tavsiye ederim. Coinin internet sitesine girip okumak ve ekibini en azından linkedinden bulup incelemek bence faydalı olacaktır.

Blockchain, btc ve altcoinlerle alakalı bir kaç tane kitap okuma fırsatım da oldu. Sizler için bunlardan iki tanesini paylaşmak istiyorum. Birincisi Serkan İnci ve İsmail Alper in Bitcoin Devrimi adlı kitabı. Serkan inci uzun zamandır takip ettiğim ve bu piyasaya inanan birisi. Kitabını alıp okuduğumda ise bana çok faydası oldu. İçerisinde teknik analizler de barındıran kitabımı kesinlikle okumanızı öneriyorum. İkincisi ise Emre Aksoy un Bitcoin: Paradan Sonraki En Büyük İcat. Emre Aksoy, silikon vadisinde kurulan bir şirketin Bürkiye sorumlusu olarak çalışmaktadır ve aynı zamanda aktif olarak bitcoin traderlığı yapmaktadır. Youtube kanalına da üye olmanızı tavsiye ediyorum. Bence bu konuda en kaliteli içerik üreten insan Emre Aksoy'dur. Kitabı ise çok akıcı ve öğrenmek istediğiniz her şeyi size sunuyor. Kitabında teknik analizlere yer vermemiş fakat kendisi her zaman trade den çok uzun vadeli yatırımlara insanları teşvik ediyor. Ben kitabını çok beğendim, sizin de alıp okumanızı tavsiye ederim.

Görüşmek üzere...

Sort:  

Congratulations @mecheng! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64192.94
ETH 2764.54
USDT 1.00
SBD 2.65