"Botoks" Patryka Vegi - Wyrzucone pieniądze czy niedoceniony strzał w dziesiątkę? *Bez spojlerów*

in #botoks7 years ago

 W dzisiejszym poście na moim blogu chciałbym podzielić się moimi odczuciami dotyczącymi filmu wymienionego wyżej w tytule. 

źródło: Antyradio

Patryk Vega- reżyser jest dosyć znaną osobą w naszym kraju słowem wstępu znany jest z takich produkcji jak:

"Pitbull. Nowe Porządki" jak i "Pitbull. Niebezpieczne Kobiety", filmy te łączyły ciekawą tematykę jak i dobrą dawkę humoru, mieszanka idealna, prawda? Lecz jak przyjęło się jego nowe dziecko, czyli wymieniony wcześniej "Botoks"?

Po opuszczeniu sali kinowej udałem się do samochodu żeby wrócić do domu i "przetrawić" to co zobaczyłem na ekranie lecz już w samej windzie usłyszałem dość skrajne opinie, a mianowicie, cytuję: "Szkoda pieniędzy, co ja przyjechałem porodówkę oglądać?" rozśmieszyło mnie to określenie muszę przyznać- moim zdaniem powierzchowna skorupa która jest nam podana na tacy podczas oglądania nie jest wcale taka łatwa do zbicia i zagłębienia się w tej produkcji. 

Na początku co mnie zaintrygowało to sposób w jaki film bawi się uczuciami to co widzieliśmy na ekranie nie korespondowało z dialogami czyli uczta dla wielbicieli czarnego humoru. Sceny, które miałem okazję zobaczyć nie należały do lekkich (dodam, że mam stosunkowo dużą tolerancję na drastyczne sceny, które miałem okazję zobaczyć wcześniej w innych filmach). 

Tematyka poruszana w filmie jest ciekawa i nie odczuwałem znużenia podczas całego filmu (2h 15min). Bohaterów w filmie moim zdaniem odbierać trzeba indywidualnie i zastanowić się - jak bardzo przechlapane miałbym na jego/jej miejscu?

Na dzień dzisiejszy tj. (04.10.2017) nie zgadzam się z oceną, która widnieje na portalu Filmweb czyli 4,2

źródło: Filmweb

Moim zdaniem jest to film godny polecenia i nikt tej produkcji nie powinien skreślić po widniejącej wyżej ocenie, ponieważ Patryk Vega ma to do siebie, że po części wiadomo czego można się spodziewać i albo się to podoba albo uznaje za dno. Polecam każdemu pójście na seans i dokonanie własnej oceny. Chciałbym przypomnieć, że to tylko moje zdanie na temat tego filmu.

Jeżeli dotarłeś do samego końca jest mi bardzo miło :)

Sort:  

Nice post ☺ followed and upvote you...hope so you will do same for me 😊

Dotarłem :-). Dzięki za ten wpis, tak się właśnie zastanawiałem czy iść przy tych wszystkich negatywnych recenzjach.

Bardzo mi miło, dziękuję :-)

Nie uważasz, że ten film jest przerysowany?

Nie oglądałem, ale słyszałem tylko złe opinie o nim.

ps. upvote na zachęte :)

Z tym, że jest przerysowany sie zgodzę, ale myślę, że był to zabieg celowy po prostu żeby wzbudzić na swój sposób ciekawość. Nie jest to film dokumentalny a czym byłyby filmy akcji pozbawione nierealnych wyczynów. W moim odczuciu przyjemnie się to oglądało.
Dziękuję bardzo :)

Muszę go zobaczyć.Dzięki za recenzje!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66930.79
ETH 3268.09
USDT 1.00
SBD 2.64