You are viewing a single comment's thread from:

RE: botVote - Zasady działania

in #bot6 years ago (edited)

Mi się pomysł szczerze średnio podoba, być może ktoś większy uzna go za atrakcyjny, wtedy zagłosuje i tyle - ja dałem flagę, bo wygląda mi to na żerowanie na niewiedzy - bo serio? 1% na komentarze, 2% na posty i to przy SP równym 500?

Ile to będzie? 0,00005$?

Do tego komentarze pochwalne z multikont, raczej mało społecznościowy charakter bota - nie podoba mi się.

Do tego anonimowy użytkownik, w rzeczywistości posiadający już parę oflagowanych za rozmaite przekręty kont - nie fajno.

(w skrócie - próba wygenerowania jak największej ilości tokenów przy użycie jedynie 500 SP bazująca na niewiedzy użytkowników - ja już teraz wiem, że by to nawet nie wypaliło, acz dziwię się ludziom, którzy zamiast wyjść na miasto i poszukać walających się po ziemi grosiaków (porównywalny zysk, szczególnie przy obecnym kursie) wolą swój czas marnować na pisaniu opasłych i niezrozumiałych "regulaminów")

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63248.94
ETH 2576.33
USDT 1.00
SBD 2.85