Глава 5 розуміння

in #boooks6 years ago

Глава 5. Розуміння
Ніч вирішила віднести День до таємної печери. Там завжди був наче вечір, або ранок, тож День прокинеться.
Через десять-двадцять хвилин День прокинулася. - Я довго спала? - запитала заспана День. - Зараз приблизно північ - чесно відповіла Ніч. - Ясно, мені снився дивний сон.

  • Розкажеш?
  • Якщо згадаю.
  • Добре.
  • Там була кицька, яка казала щось про Магію, клани, ліс і...
  • Все?
  • Здається... Мовчання, повна тиша. День намагалася згадати сон а Ніч думала про ліс, що поряд з селом, іти, чи не іти.
    Раптом День радісно вигукнула - Згадала!!! - і розказал все. Як вона зустріла кішку, її попередження, і про кота.
    І тут Ніч усе зрозуміла.
  • Вона хоче, щоб ми пішли до дикого клану, і там вивчали Магію!
    Щоб ми пішли куди, і вивчали що? - не зрозуміла День.
  • До дикоклану і вивчали Магію. Я не знаю, що це таке, але знаю, куди іти! - Ну, то пішли!
    І вони почали готуватись до подорожі. через годину а то й дві День і Ніч вирушають, але зупиняються. Лиш Ніч вийшла з печерки.
  • О, ні, я я зовсім забула, що тут ніч! - вигукнула Ніч. День вийшла і мовила - здається, скоро світанок.
  • Ні, ще не скоро.
  • Ну от...
  • Давай, ти заснеш, а я піду. Ти знаєш дорогу до лісу?
  • Да.
  • Я піду, а ти чекатимеш світанку і коли він настане, підеш до лісу. Зустрінемось на узліссі.
  • Кицька казала не іти на узлісся!
  • Ми не будемо іти до світлоклану.
  • Добре.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58679.35
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 2.44