Глава 4. Питання і сон

in #boooks6 years ago

Глава 4. Питання і сон

  • Можна поставити декілька питань? - прошипіла вона йому у вухо.
  • Це перше. - посміхнувся кіт. - Так, але якщо це секрет, я змовчу.
  • Перше питання...
  • Друге.
    -Ну, друге, яка різниця?
  • Велика. Якщо ти полюєш, а хтось другий забере твою здобич прямо в тебе з підвуса, то тобі теж буде без різниці?
  • Не відхиляся від теми розмови!
    Ніч спробувала заспокоїтись і нарешті спитала те, що хотіла - Як тебе звати? - Вогник. - пролунала спокійна відповідь, - а точніше Вогневух!
  • Наступне питання...
    -давай. -
    ... ти знаєш, що то за чорносірий кіт?
  • ...
  • Ну?!
  • ...
  • Ну?!?!
  • Я не впевнений, що мені можна розповідати - нарешті тихенько сказав кіт.
  • Звідки він?
  • Із кланів.
  • Клани? Розкажи мені про них.
  • Три клани в цьому лісі є, світлий, темний й дикий. Світлоклан аж на на узліссі сплять, світло полюбляють і муркотять у сні. Темноклан в тінях живе. А, дикі в центрі лісу...
  • Досить!
  • Що таке? - здивувався Вогневух.
  • Я зрозуміла про клани
  • І?
  • В якому з кланів той кіт?
  • Він - голова темноклану.
  • Яке його ім*я?
    -Мені здається, ти задала достатньо питань.
  • Останнє і я тебе відпускаю.
  • А ти мене відпустиш?
  • Якщо відповіси на питання.
  • Темномісяць.
  • Темномісяць?
  • А на це питання я не відповім, бо ти вже задала останнє питання. - Вогневух показав язика і втік.
  • Ось і поговорили - подумала Ніч і пішла далі на свою нічну прогулянку.

День літала на білосніжних крилах. Вона муркотіла від задоволення так, як завжди муркотіла тут, і так, як ніколи не муркотіла там, де зараз спала. Сонцец на декілька секунд затулила тінь і вона почала збільшуватися, доки не перетворилася на білу з ледве помітним рудим відтінком шерсті кицьку.

  • Хто ви? - здивовано прошепотіла День.
  • Зараз це не важливо - муркнула кицька у відповідь.
  • А що важливо?
  • Попередження.
  • Яке?
  • Не іди на узлісся чи втінь, іди просто в центр лісу.
  • Чому?
  • Магія прокидається і в тобі і сестрі. В центрі лісу тебе навчать використовувати її.
  • А, для чого ця магія?
  • Вона просто є і все. Клани...
  • Що? Але День так і не дізналася про клани, бо з*явився чорно-сірий кіт. - Вибач, мені треба іти. До зустрічі - мовила кицька...
  • До зустрічі - мовила розгублено День.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58679.35
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 2.44