День і Ніч.глава 2.Темнокіт

in #boooks7 years ago

Глава 2. Темнокіт
Гррррр!!! Де цей кіт, що хоче з нами зустрітись! Гррр! Доки на цій похмурій галявині від одного дерева до другого шаленіла чорно-сіра (а при світлі місячного сяйва ще й срібляста), пухнаста блискавка, раптом вийшов чорно-рудий кіт, який не встиг відстрибнути з дороги темно-пухнастої блискавки і до неї додався ще один колір.
Потім блискавка вдарилась об дерево. Чорно-сіре Щось впало в кущі, а кіт на галявину прямо в коло місячного сяйва. Десь через хвилину чи дві, кіт почув голос, який, як здавалося, йшов з кущів - Розказуй, навіщо й ти прийшов, і що хочеш від мене! Голос звучав грізно і так, що одразу ставало ясно - він звик наказувати.

Кіт преспокійно відповів - я, хочу стати одним із вашого клану!

  • А що ти даси натомість? - вкрадливо і навіть трохи зловісно запитав голос.
  • Цінну інформацію!
  • Гм, і яку ж?
  • Аби кому я не скажу!!! Якби я точно знав, що ви мені друг, а не ворог, я б сказав, не вагаючись!
  • Я той, хто може стати твоїм другом навіки.
  • Може, але ще не став!
  • Добре, я прийму тебе до темного клану.
  • Правда?
  • Але якщо твоя інформація не цінна, то ти будеш радіти, що тебе взагалі живим залишили!
  • Д-добре.
  • Інформацію!!!!
  • В мене є підстави думати, що я їх бачив.
  • Кого!!!
  • День і Ніч!
  • Продовжуй.
  • Я за ними спостерігав весь день!
  • Розказуй, не змушуй мене чекати!
  • Можна побачити вас? Із кущів вийшов чорно-сірий кіт. - Ось з ким ти розмовляв, з Темномісяцем главою Темного клану!
Sort:  

Congratulations @mooncat-ua! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58659.71
ETH 3164.52
USDT 1.00
SBD 2.43