עתיד טקטי - פרק 2: מלך הזמן, חלק ב

in #book7 years ago (edited)
פרק 2: מלך הזמן - חלק ב

הכלי בשיטה שאני מדבר עליה כדי לנצח את הזמן ולהספיק את מטרותינו, הוא הכתיבה!
משום מה לאחר הלימודים, מבחנים ועבודות כמעט ואנשים לא מוצאים את עצמם כותבים בדף ועפרון... גם כמעט ולא במחשב בסמארטפון למעט הודעות, תגובות ברשתות החברתיות ותיוגים. כמובן שיש את יוצאי הדופן שכתיבתם היא חלק מתחביביהם ואף למקצועם, אך יש כאלה שלמרות מיומנות מתמדת בכתיבה, הם לא חושבים להשתמש בשיטה.
זאת שיטה מאוד פשוטה, אך דורשת טיפונת לצאת מאזור הנוחות. אזור הזרם. הרבה מאוד אנשים לא מסוגלים להישאר עם עצמם לרגע לבד וחייבים בידם את הסמארטפון, המחשב או את האנשים הקרובים להם בסביבת תעסוקתם. שמתי לב לדבר הזה בזמן האחרון ושמתי עליו דגש, וכתוצאה מכך נדהמתי מהתוצאות שגיליתי שאנשים לא מסוגלים להיות עם עצמם לבד לגמרי למספר רגעים.
אגב, ברגע זה זכיתם לגלות על מה הפרק הבא ידבר, על ההתמודדות עם ה-לבד הזה וכמה שזה תורם למסע התקדמותכם בחיים בלי שהעזתם לחשוב בכלל!
אך עכשיו נחזור לשיטה. שיטה המהווה כלי נשק אידאלי מול אויב הזמן.
עכשיו אנחנו נעבור שלב, שלב וננתח את עניין השיטה עד להבהרת כל השלבים בהצלחת ניסיון, ומשם לפוטנציאל אימונים שתוכלו לעשות תמיד עם עצמכם עד לשיפור הביצועים שתיהפכנה בסופו של דבר למיומנות.
מוכנים?!
יאללה למלחמה, גיבורים!

אז כמו שכולנו יודעים בהבנה מוחלטת, לפני שיוצאים לשטח הקרב של המלחמה הגדולה, אנו צריכים להצטייד בכלי נשק. אותם כלי נשק יש לכל אחד בבית, מכיוון שמדובר בכלים שימושיים ביותר כמו סכין לחיתוך במטבח או אלת בייסבול לצורך הגנה עצמית. אז עכשיו אשלח אתכם להביא את שני הכלים כדי להתחיל ללמוד להשתמש בהם נכון לסיטואציה זו עד לגרימתכם לצאת אל שטח הקרב ולהשיג מטרות.

לכו להביא את שני כלי הנשק שלכם:
- עיפרון

- מחברת

מחברת ועיפרון. ושאני עיפרון אני מתכוון לכך. לא עט, לא נוצה ולא מרקר. למה? כי רק עיפרון משמש גיבורים אמיתיים ברגע שלפתע הם רוצים לתקן או לשנות, והם צריכים למחוק כמה שיותר מהדבר שהם רוצים לשפר. בדיוק כמו בחיים האמיתיים, הרבה נפילות, פציעות וחיכוכים... אך לבסוף נשארת התוצאה הכי טובה.

יופי, מעולה! אז כלי נשק יש לנו. בואו נתחיל לעבוד.
תפתחו דף חדש וחלק במחברת שלכם. אגב, תאמצו עכשיו את המחברת הזאת למחברת המוטיבציה שלכם. אותה מחברת שלבסוף בזכותה תשיגו את המטרות, השאיפות והחלומות. עצה אמיתית ממליץ לקחת אותה, כי לבסוף אותה מחברת תהיה שווה הרבה בשבילכם ובשביל אחרים, וככה תראו עוד דוגמה למשהו שנהפך לנכס. ממש כמו לעשות נדל"ן, לקנות שטח (מחברת) ולהשקיע בה (לבנות בית) ולפתע השטח נהיה נכנס ששווה יותר ערך.

• עכשיו אני רוצה שבצורה הכי פשוטה תכתבו סך הכל 5 דברים שאתם בטוחים כמעט בוודאות שאתם עושים מחר. אם זה ללכת לעבודה/ לעשות סידור בבנק/ לקנות דברים בסופר/ ללכת לדואר/ בית ספר/ חוג/ קורס... או כל דבר אחר... העיקר שיהיה לכם רשומים 5 דברים שאתם בטוחים כמעט בוודאות שתעשו מחר. אם אין לכם באמת מה לכתוב, מבחינתי תכתבו ללכת להתקלח, לישון ולאכול מבין הדברים. המטרה שלי כאן רק להראות לכם את תחושת הדגש בדבר ברגע שאתם באמת עושים את מה שכתבתם. ממש להרגיש שאתם נאמנים לעצמכם. בדיוק כמו שאתם עושים רשימה של דברים לסופר ואין מצב שאתם מפספסים משהו כמו שאתם סתם בלי תכנון נכנסים לסופר ומבזבזים ים כסף על ים מוצרים שלא באמת צריך, ולבסוף מגיעים הביתה ומגלים שחסרים לכם מוצרים הכרחיים. אני רוצה שמהפעולה הראשונה הזאת נטו תחוו את הרגשת המימוש הדברים לאותו יום במיוחד שהם היו כתובים במחברת. אך בשביל שתסמנו V גדול לצד כל דבר שהצבתם לעצמכם ברשימת חמשת הדברים ותבינו שאשכרה עשיתם את זה.

כל פעולה זו תעזור לכם עכשיו בהמשך הפעולות הבאות שאני הולך להציג, לא רק לגרום לכם לא לשכוח דברים שאתם רוצים לעשות לאותו יום ופשוט שוכחים, אלא איך גם לעשות אותם ולסדר את העניין שיישאר לכם עוד אשכרה זמן להנאות הקטנות של החיים.

אז בחלק הבא והאחרון לפרק זה, תהיו מוכנים לקבל את מלוא השיטה והתעוזה לעבוד עליה, כדי שתממשו את הזמן הנתון לכם כאן לתוצאה הכי מושלמת שלכם.

אז תעבדו על הפעולה הראשונה עד לפוסט הבא, נטו כדי להכיר את הנוסחה לפעולה הגדולה.

*חשוב לי לציין שעניין החלקים זה נטו כדי לא להכביד ולהאריך יותר מידי את הפוסטים שיצא מהם הריכוז והאפקט. אני מעדיף שהמידע והערך יעברו בצורה הכי נוחה מהספר שאני כותב.
זאת הסיבה היחידה שאני מחלק את הפרקים לחלקים גם.


*נלקח לכאן מהספר: "עתיד טקטי" - שגיב מילר:

Sort:  

אני מאוד אוהב את הכתיבה שלך , משום מה אתה משדר צניעות
כיף לקרוא.

ויותר כיף לי שאתה נהנה מלקבל את בערך בצורה שאתה אוהב :)

הלוואי שאנשים שאוהבים לכתוב פשוט ימשיכו לכתוב בעברית.
זה נורא שהכל באנגלית, אני לא אוהב לקרוא באנגלית
ובמיוחד כותבים טובים שזורמים לי

ללא ספק יכול להבין אותך בנוגע לאנגלית. אתה כל כך רוצה לקרוא אבל זה כל כך מוציא מריכוז לפעמים.
ואני מדבר בתור אחד שמנסה לעבוד על השפה כמה שיותר חזק והצבתי את זה לעצמי באחת המטרות הגדולות במחברת שלי לשנה הקרובה ;)
ועשית אותי שמח בעניין הכתיבה שאמרת.
מקווה שתמשיך רק להינות מהערך שיועבר בכל הספר.

אני לא יודעת אם זה בהכרח קשור לפוסט שלך אבל אני כותבת הכל, אני כל הזמן עם מחברת במיוחד בעבודה. זה מרגיש לי מסודר וקל יותר עם כל המשימות !

מצוין שאת עם מחברת ועיפרון תמיד.
זה כל כך מעולה שאת לא מתארת.
רק השאלה איך פועלים כמו שצריך עם זה.
בחלק הבא והאחרון של הפרק את תחשפי באמת לפוטנציאל של קלות, נוחות, סידור משימות... והכי חשוב, לגרום לזמן לעבוד בשבילך ! 😉

כתיבה היא ללא ספק נשק סודי לברי המזל מאיתנו שנהנים ממנה:) שנים ניסיתי לנהל משימות בצורה ממוחשבת, עד שהבנתי שמשום מה לכתוב אותן על דף פיזי פשוט עובד לי יותר טוב

יפה כתבת ויפה מאוד את עושה!
תמשיכי ככה לתמיד!
ובחלק האחרון של הפרק שתחשפי את תראי איך מנצלים את מלוא היכולת של ניצול הזמן עד שבסוף הוא יעבוד בשבילך! :)

Congratulations @sagivmbs! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63615.94
ETH 2475.04
USDT 1.00
SBD 2.54