Leyla İle Mecnun Geri Dönüyor!!!

in #book6 years ago

Büyük bir hayran kitlesine sahip ‘’Leyla ile Mecnun’’ dizisinin senaristi Burak Aksak aynı isimli kitabının ilk imza gününde D&R Marmara Forum’da sevenleri ile bir araya gelecek.

image

İmage Source

Leyla ile Mecnun dizisi izleyenleri çok özledi çok istedi dizinin tekrar başlamasını, dizi tekrar başlamada belkide mecnuna, yavuza, ismail abiye, yedek kamile, erdal bakkala olanları öğrenecek. Sezon finalinden sonra kaldırılmıştı hatırlanacağı üzere.
Ben hikayenin devam etmesini bekliyorum. Umarım öyle olur herşey yarım kalmıştı biraz olsun tamamlanır. Belki serisi çıkar bilemeyiz.

Burak Aksak, Leyla ile Mecnun kitabının ilk imza günü için 8 Nisan 2018 Pazar günü saat 15:00‘da D&R Marmara Forum’da sevenleri ile buluşacak. Kitap ilk kez ve o gün satışa sunulacak.

O geminin geleceğini ilk günkü gibi bekleyen ve inananların, sevdiği kızın gözlerinin içine bakarak ‘seni seviyorum' diyemeyenlerin, kendi çölünde kaybolanların hikayesi Leyla ile Mecnun yeniden dönmesini sevinerek karşıladık biraz karakterleri ve diziden kareler vermek istiyorum.
image

Erdal Bakkal

image
En sevilen karakterlerden biri Erdal bakkal. Cimriliğiyle ve ailesine bağlılığı ile filmde yer almaktadır. Sezon finalinde bebek beklerken, eşi ve bebeğini kaybederek kahroluyor.
image

Mecnun Çınar

image
Kendi çölünde kaybolan aşık. Sezon finalinde çok karışık olaylar oldu yurt dışına Leyla ile birlikte gidecekti fakat sezon finali bölümünden önce Leyla bir mezarın önünde ağlamıştı geleceğe gitmişti. Bunun mecnunun mezarı olma ihtimali yüksekti öyle tahmin ediyorduk ama hayal bile edemiyorduk ne olduğunu göremedik
image

Hırsız Yavuz

image
Ben bir sözünü çok seviyorum: Ben öyle bir insan mıyım? Yavuzun aslında insanın içine işleyen bir hikayesi vardı. Bir hırsızın bir gözleri görmeyen kıza aşık olup ona şiir ve roman okuması oldukça dokunaklı. Daha sonrasında Eylül dahil oluyor hikayeye onun peşinden çok koşuyor ve sonunda ikna ediyor. Sezon finalinde ise nikah masasındadırlar...
image

İsmail Abi

image
Son olarak İsmail abiyi tanıtmak istiyorum.
Şekerpare ile olan aşkı, saflığı, temizliği, babasının geleceği gemiyi büyük bir umutla bekleyen İsmail abi. Bu diziyi izleyen herkesin sevdiği İsmail abi... Sezon finalinde denize atladı oda merak konusu.
image
Son olarak diziyi çok güzel özetleyen link bırakıyorum. Çok harika bir içerik ben daha güzel yazamayacağımı düşündüğüm için linki bırakıyorum.
Leyla İle Mecnun Dizisini Özetleyen Unutulmaz Sahneler
image

Sort:  

Merhaba @queqtra,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
diğer üyelerden de oy aldınız.

Yine görüşmek üzere! :)

Pek kuyruk göremedim ama :)

You got a 18.17% upvote from @proffit courtesy of @queqtra!

Özledik bea hocam.Replikleri tek tek yazasım geldi şuraya.Neyse şimdlik 1 tane atıp çekiliyorum.. :)

İsmail abinin sürekli iş araması ve genleri yok mu o anasının gözü genleri :)

İsmail abi ya..o ne anasının gözüdür o . :) Diziyide izleyen bir tek biziz heralde.Ülkenin en çok puan alan absürd komedi dizisine bir tane mesaj yok.Saçma sapan dmania paylaşımlarına sırf oy kapma amacıyla yağ çeken yalakalar neredeler acaba..!

Buralarda böyle :) dmania dlive kalitesiz içerikler ama ben bu kadar yorumda beklemiyordum açıkçası diyeceksin 2 3 tane ama genelde etkileşim 0 oluyor. Burada L&M konuşmak çok hoş. Bu arada dikkatini çekti mi küsur"at" yayınları at resmi var :)

Buranın normal şartlarda LM replikleriyle dolması gerekirdi.Ama dediğin gibi burası böyle :) küsürAT yayınlarıda sen söyleyince gördüm dikkat etmemiştim. ehehehehe :)

L&M yi burda sevmiyorlar galiba :)

Şimdi görünce paylaşımı, bir tur daha izleyesim geldi, 2 kez izledim zaten ama bıkılmaz bu eserden :)

Kesinlikle :)

Leyla ile Mecnun beğenip de fırsat bulup izleyemediğim diziler listesinin en başını çeken dizilerdendir.

Türkiye'nin en iyi absurd dizisini izlenen üzücü en kısa zamanda izlenen dileğiyle...

Adamım İsmail abi, özlemişiz hepsini de..

Şekerpare 😐

Güzel diziydi inşallah gelir geri.. Erdal Bakkalı acayip seviyordum baya komik adam...

Para erdal bakkal da bozulur :) :) :)

Çay Erdal bakkalda içilir.

Erdal Bakkal herşeydir... Kamu spotunuda yaptık...

Erdal bakkal pişmanlıktir :)

This post has received a 33.33 % upvote from @astrobot thanks to: @queqtra.

You just received a 7.83% upvote from @honestbot, courtesy of @queqtra!
WaveSmall.gif

You got a 26.45% upvote from @lrd courtesy of @queqtra!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59276.59
ETH 2464.51
USDT 1.00
SBD 2.44