Ermişin Bahçesi *** My Book

in #book6 years ago

IMG-20180106-WA0010.jpg

Herkese Merhaba,
Devam etmekte olduğum modern klasikler dizisinin bugün bitirmiş olduğum Halil Cibran 'ın " Ermişin Bahçesi "adlı eserinden bahsetmek istiyorum.

Halil Cibran ' ın ilk ermiş kitabını okumuştum devamı niteliğinde olan bu kitabını da çok sevdim . Nedense ben dilini ve insanlara verdiği nasihatlara bayılıyorum. İnsanlara yol gösterici nitelikte eserleri. Eğer bir Halil Cibran eseri ile tanışmamış iseniz bence en yakın zamanda tanışın derim :)

  • Kitaptaki El Mustafa karakteri beni çok etkiledi . El Mustafa , doğduğu adaya , annesi ile babasının ebedi uykularına dalmış olduğu o bahçeye geri dönüyor. Orada müritleri ile yeniden bir hayata başlar. Onlara ayrılıktan , zamandan, insanla insanı, insanla doğayı birleştiren hayatı anlamlı kılan sözlerden bahseder. Her zaman ki gibi sözlerinde mutlu ve aydınlık bir hayatın sırlarından bahsediyor .

El Mustafa karakteri ile tanışmanız için bu kitabı okumanızı isterim. Kısa bir kitaptır , her an her yer okuyabilirsiniz :)

..........." Ben size vermeyi değil almayı, vazgeçmeyi değil gerçekleştirmeyi , boyun eğmeyi değil dudaklarınızda sürekli gülümsemeyle anlamayı öğretiyorum.
Ben size sessizliği değil , tatlı bir sesle şarkı söylemeyi öğretiyorum.
Ben size tüm insanlığı içine alan daha büyük benliğinizi ifşa ediyorum. "

Okuduğunuz için teşekkür ediyorum.

IMG_20180319_212733.jpg

Sort:  

daha önce okumadım ama sizin tavsiyeniz ile okumaya çalışacağım bilgi ve paylaşım için teşekkürler

Ben teşekkür ederim dilerim beğenirsiniz..

Aklımda bu kitabı alıp hediye etmeyi düşündüğüm birisi var😉

Şanslı olduğunu düşünüyorum... Güzel düşünmüşsünüz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58495.34
ETH 2300.70
USDT 1.00
SBD 2.47