Bugün Bize Kim Geldi *** My Book

in #book6 years ago

IMG-20180106-WA0010.jpg

Herkese Merhaba ,

Bu gönderimde size Sezgin Kaymaz'ın "Bugün Bize Kim Geldi " adlı kitabından bahsetmek istiyorum.
İlk defa Sezgin Kaymaz'ın bir kitabını okuyorum. Açıkçası bu kitabı tamamen dış kapağının bende uyandırdığı merak sebebiyle aldım.
Ve tabi isminden de etkilendim.
Kitap 8 hikayeden oluşuyor. Yazar bu eserinde başından geçen olayları kısa kısa hikayeler şeklinde yazmış. İlk 7 hikayesinde sizi güldürmeyi başarabilir biraz daha eğlenceli ama Kaymaz son hikayesinde okurlarını hafif bir hüznün içine bırakıyor.

  • Bazen vefayı anlatıyordu, bazen de dünyanın ıskaladığı güzelliği .. Dış görünüşe aldanmayıp içe bakmayı öğütledi. Bakmak yetmez , gör dedi.

En sonunda ... ' En sevdiğinize emanet olun. Bağlılıkla .' dedi.

Belki ilk defa bir eserini okuduğum içindir ön yargı oluşturmak istemem sizlerde ama kitaptan beklediğim kadar etkilenmedim, hikayeleri birbirine bağlayamadım ve çok fazla sokak ağzı kullanılmış gibi geldi bana.
Ama tamamen yazarın samimiyetinden olmalı bu durum ...

Sizler okursanız ne düşünürsünüz açıkçası merak ediyorum.

........" Hayatta iki kişiye laf anlatamazsın mümkün değil, bilene bir de cahile . Bilen zaten biliyor, nasıl anlatacaksın? Cahil zaten cahil, nasıl anlayacak ?"

Okuduğunuz için teşekkür ederim .

IMG_20180315_142400.jpg

Sort:  

Anlatımınızdan kapak kadar içeriğin de güzel olduğu anlaşılıyor:)

Akıcı bir kitaptı kapağı beni de çok etkiledi :)

  • Feronio - 14 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Listemize @minnowbooster bot tarafından teklif usulu oy attırmaya başlıyorum. Simdilik oranlar(0.025 SBD) küçük olsada oylarınız ve desteklerinizle bu yakında artabilir. Detaylar ve sorular için @tolgahanuzun ulaşabilirsiniz.

Bugün Steemit üzerinde bence en kaliteli içerik. Böyle güzel içeriklere devam etmeniz ümidiyle. :) Kitaplarla alakalı içerikleri seviyorum.

Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum :) Bende kitap yorumu bırakmayı seviyorum..

Kitap güzel gibi. Özet için teşekkürler.

Teşekkür ederim

daha önceki paylaşımlarınıda okudum .nitelikli ve içerik olarak sade bu yüzden paylaşımlarınızı takibe alıyorum.teşekkür ediyorum

Ne mutlu :) ben teşekkür ederim..

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56855.76
ETH 2540.09
USDT 1.00
SBD 2.24