da vam dajem više saveta. Jer

in #bnjg2 years ago

Jedan lovac je ulovio malu pticu. Ptica je bila veoma inteligentna. Ptica je bila veoma zahvalna za lovca.

Ubio si mnogo buba u životu, ubio si mnogo medvjeda, ja sam mala ptica, imam 100 grama i nećeš me pojesti, hoćeš li se zabaviti?

Ako me izigraš, stomak ti neće biti pun, ali ostavi me na miru. Zauzvrat ću vam dati tri vrijedne riječi koje će vam koristiti cijeli život.

Govorio je tako da se lovcu umekšalo jer svi vole da dobiju pohvale. Najlakši način da istopite nekoga je da ga pohvalite.

Pomislio je, nema koristi jesti tako malu pticu, ali slušaj šta ptica hoće da kaže.

Možda će mi više koristiti. Lovac se složio i ptica je rekla da ću reći prvu rečenicu sjedeći na tvojoj ruci.

Drugu rečenicu ću izgovoriti sjedeći na grani ovog drveta, a treću rečenicu ću reći sjedeći na stablu drveta.

Lovac je rekao u redu ptica je rekla nikad ne zamišljaj fantaziju koja nije stvarna nikad ne vjeruj.

Lovac je dobro rekao, zaista nikada ne morate vjerovati u nestvarno.

Ptica je rekla: "Pusti me sada do grane drveta. Reći ću drugu rečenicu."
Lovac je pustio pticu i P.
Ptica se popela na granu drveta i rekla da nikad ne žali za izgubljenim.

Lovac je rekao da je glupo i žaliti za onim što nemam.

Ptica je ustala u Magdaleni. Lovac je rekao: "Sada mi reci treću provinciju."

Ptica je rekla da je lovcu bilo jako žao kada je čuo da imam 200 grama slobodnog u stomaku. Avaj, šta sam uradio? Propustio sam tako laku priliku da se obogatim.

Ptica se nasmiješila i rekla: "Vidi, rekla sam prije, nikad ne vjeruj u nestvarno. Ja sam težak 100 grama. Kako mogu imati 200 grama bisera u sebi?"

Rekao sam da nikada ne žali za onim što si propustio, ali to radiš.

Besmisleno je da vam dajem više saveta. Jer, kao i većina ljudi, slušate savjete, ali ne naučite ništa iz njih.

Moral: Moral je zaista dobar život.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60147.92
ETH 2613.63
USDT 1.00
SBD 2.55