Menggenggam pelangi

in #bm6 years ago

image.png

Salam semua,

Peristiwa ini berlaku di tasik kenyir trengganu,pelangi muncul dengan jelas sekali di depan mataku dan jaraknya hanya dlm 100 ke 150 meter dari kedudukan aku.

image.png

Aku ketika itu berada diatas houseboat ketika kami baru saja selesai mendarat setelah 3 hari didalam tasik simpanan negara.

image.png

Aku sempat merakamkan gambar pelangi tersebut yang muncul agak lama dari biasa yang pernah aku lihat.mungkin Allah memberiku peluang menikmati ciptaannya yang maha hebat supaya aku benar mensyukuri pemberiannya.trima kasih Allah!

image.png

Sort:  

Dah boleh comment utk dpt upvote ke?....hehehe

Jadi celebrity steemit la ko lepas ni apiz

Tasik Kenyir memang terbaik ! Kalau tak pegi tak berdosa tapi rugi oo..

Yer la...ade naik aku punya vote 0.02cent

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64455.55
ETH 3147.84
USDT 1.00
SBD 3.94